۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین تهدیدکنندگان مردم، کسبه و بازاریان مجازات می‌شوند
کد خبر: ۳۶۰۵۵۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۵ ساعت: ۱۴:۵۰ ↗ لینک کوتاه

فرماندار قزوین:

تهدیدکنندگان مردم، کسبه و بازاریان مجازات می‌شوند

عباس کاظمی گفت: برخی گزارش‌ها حاکی از آن دارد که افرادی با تهدید کسبه و بازاریان قزوین قصد داشتند آن‌ها را مجبور نمایند که مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

تهدیدکنندگان مردم، کسبه و بازاریان مجازات می‌شوند
به گزارش صبح قزوین، به دنبال تبلیغات وسیع ضدانقلاب در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر تعطیلی بازارهای شهرهای ایران و آغاز اعتصابات سراسری، بازدید میدانی خبرنگار صبح قزوین از مراکز اصلی خرید در قزوین بیانگر این است که اصناف و بازاریان ضمن بی‌اعتنایی به رسانه‌های معاند به فعالیت عادی خود همچون روزهای گذشته ادامه می‌دهند.

دقایقی پیش عباس کاظمی، فرماندار قزوین در حاشیه بازدید از بازار مرکزی شهر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین گفت: رسانه‌های ضدانقلاب و معاند تلاش دارند فضای کشور را ملتهب کرده و با ابزارهای کنونی زندگی روزمزه مردم را مختل نمایند.

وی در ادامه افزود: برخی گزارش‌ها حاکی از آن دارد که افرادی با تهدید کسبه و بازاریان قزوین قصد داشتند آن‌ها را مجبور نمایند که مغازه‌های خود را تعطیل کنند.

رییس شورای تامین شهرستان قزوین گفت: کسانی در دل و ذهن کسبه و بازاریان رعب و وحشت ایجاد کرده و آنها را تهدید می‌کنند که اگر مغازه‌شان را نبندند به آن آسیب می‌زنند؛ این افراد بدانند که به شدت با آن‌ها برخورد می‌شود.

فرماندار قزوین گفت: عده‌ای با پیام‌های دروغین در شبکه‌های اجتماعی مردم را تحریک یا نگران کرده بدون شک با قانون‌شکنان دنباله‌رو دشمن مساحمه نخواهد شد.

کاظمی در پایان ضمن تقدیر از هوشیاری بازاریان و کسبه قزوین گفت: متاسفانه عده‌ای محدود از کسبه به دنبال تبلیغات وسیع رسانه‌ای ضدانقلاب فریب خورده و با دشمن همصدا شده‌اند؛ لازم است این عزیزان مراقب توطئه‌های دشمنان باشند و با توجه به روشن شدن ابعاد وسیع فتنه‌های اخیر، هوشیار باشند تا خدای نکرده مرتکب جرمی‌ نشوند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان