۲۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۴ جمعه

صبح قزوین پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۹۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۷/۴ ساعت: ۱۴:۱۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه قزوین خبر داد

پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش گفت: در حال حاضر ترافیک در سطح آزادراه‌های استان نیمه سنگین و روان است اما پیش‌بینی می‌شود برای ساعات بعدازظهر با توجه به تعطیلات پیش رو میزان ترافیک پرحجم‌تر شود.

پیش‌بینی ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان قزوین
سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در سطح آزادراه‌های استان نیمه سنگین و روان است اما پیش‌بینی می‌شود برای ساعات بعدازظهر با توجه به تعطیلات پیش رو میزان ترافیک پرحجم‌تر شود.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در سطح استان، افزود: برای روز سه‌شنبه به جهت رعایت رفاه حال شهروندان، تردد کامیون و تریلر‌های سنگین و نیمه سنگین به غیر از مواد سوختی و فاسدشدنی در محور قدیم قزوین - رشت از ساعت 8 صبح تا ۲۴ ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با توجه به حرکت زائرین به سمت مشهد مقدس تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده و پیش‌بینی می‌شود که برای ساعات بعدازظهر فردا بار برگشت مسافران آغاز شود.

ذاکری‌منش در پایان گفت: متاسفانه درصد زیادی از تصادفات رانندگی در استان قزوین ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده است به طوریکه در تعطیلات گذشته حوادثی در این زمینه داشتیم لذا به رانندگان توصیه می‌شود ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.

انتهای پیام/1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان