۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان است
کد خبر: ۳۵۹۴۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت: ۱۷:۱۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه استان قزوین:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان است

سردار رستمعلی آتانی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت‌های پیشکسوتان است.

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین، سردار رستمعلی آتانی عصر امروز در آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: افتخارات بزرگی به برکت رشادت شهیدان و فرماندهان خط‌ شکن مانند شهید حسن‌پور و شهید رجایی در تاریخ این کشور حاصل شده است.

وی افزود: تجلیل از نام شهیدان، ایثارگران، رزمندگان و جانبازان تکریم از حماسه دفاع مقدسی است که اسلام را از غربت نجات داده و برای آن تلاش کرده‌اند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت‌های پیشکسوتان است.

این مقام مسئول ادامه داد: خودفروختگانی که ارزش خاک خود را درک نمی‌کنند به دروغ از ایران صحبت می‌کنند.

وی ادامه داد: امام راحل از روزهای ابتدایی دفاع مقدس ملت را در مکتب دفاع، ایثار و شهادت تربیت کرد تا بزرگی دین در برابر دیدگان جهانیان قرار بگیرد.

این مسئول یادآور شد: هنر امام خمینی (ره) و پیروانش باید به جامعه بیان شود، کشورهای بسیاری در سال‌های گذشته در اثر جنگ سرزمین خود را از دست داده و نتوانستند از حیثیت خود دفاع کنند اما کشور ما این گونه نبوده است.

آتانی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، یادآور شد: هنر رزمندگان این بود که به ما آموختید می‌توان در فرهنگ دینی با عزت زندگی کرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر و تجمعات ادامه داد: نیروی فراجا دارای اقتدار و اخلاق اسلامی است و ما مکلف هستیم با استفاده از اخلاق‌مداری افراد نااهل را هدایت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: باید مبانی دینی خود را به عرصه بیاوریم و امروز نیروی انتظامی با مبانی دینی و اخلاقی در اتفاقات اخیر رفتار می‌کند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان