۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین فرصت‌طلبی آشوبگران در قزوین+فیلم
کد خبر: ۳۵۹۴۳۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۶/۳۰ ساعت: ۱۰:۱۸ ↗ لینک کوتاه

شب گذشته در شهر چه خبر بود؟

فرصت‌طلبی آشوبگران در قزوین+فیلم

ضدانقلاب‌ها شب گذشته با ایجاد تجمع و اغتشاش در سطح شهر قزوین، اموال عمومی و شخصی مردم را به آتش کشیده و آرامش و امنیت جامعه را برهم زدند.

فرصت‌طلبی آشوبگران در قزوین+فیلم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ در روزهای اخیر فوت مهسا امینی یک واقعه تلخ و دردناک بود که همه اقشار مردم و مسئولین را متاثر کرد و شاهد هستیم که حتی شخص رئیس جمهور هم به طور جدی برای رسیدگی به این پرونده ورود کرده است و رئیس قوه قضائیه هم اعلام کرد که پرونده خانم امینی با فوریت در حال رسیدگی است.

باتوجه به اینکه معاندین و ضدانقلاب‌ها منتظر کوچک‌ترین فرصت برای ماهیگیری از آب گل‌آلود به نفع خود و ضربه به نظام هستند نیز در ماجرای مهسا امینی هم ساکت ننشستند و بنا بر اعلام خود درواق "مهسا امینی" را به اسم رمز تبدیل کرده و در صدد ایجاد فضای چالشی و اغتشاش در جامعه برآمدند و با مانورهای رسانه‌ای با ایجاد فضایی غبارآلود و شبه‌انگیزی‌ها و دروغ‌پردازی‌های بسیار سبب شدند تا عده‌ای را به کف خیابان‌ها بکشانند و با به خطر انداختند امنیت جانی و مالی مردم، به اهداف شوم خود برسند.

متاسفانه شب گذشته در برخی نقاط کشور شب ناآرامی برای مردم بود چون اغتشاشگران به نام اعتراض به خیابان‌ها هجوم آوردند و با به آتش کشیدن اموال عمومی و شخصی باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه شدند؛ درواقع ضدانقلاب‌ها به نام مهسا اما به کام خود، نقشه‌پردازی کرده و خارج از گود به تماشا نشستند.

قزوین هم همانند برخی استان‌های کشور در معرض جولان اغتشاشگران قرار گرفته و روز گذشته درپی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای تجمعاتی را در برخی نقاط شهر قزوین ایجاد کردند.


تجمع‌کنندگان از ساعت ۱۹ با جمعیتی حدود یکصد نفر در چهارراه عدل قزوین ضمن سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان دست به تخریب اموال عمومی زدند.

بلافاصله پلیس وارد عمل شد و با اخطار یگان ویژه مردم عادی و مشاهده‌کنندگان از محل تجمع دور شدند.

با فرارسيدن تاریکی شب رفتار برخی تجمع‌کنندگان تغییر و دست به تخریب و اقدامات خرابکارانه زدند. تعدادی از اغتشاشگران شروع به سنگ پرانی کرده و یک دستگاه مینی‌بوس و یک دستگاه خودروی سواری سمند را به آتش کشیدند.

آتش زدن مخزن‌های زباله، کشف حجاب، حمله و آسیب به شهروندان در حال عبور و آسیب به خودروی پلیس از دیگر اتفاقات شب گذشته در قزوین بود.

طبق اخبار رسیده تعدادی از شهروندان که در حال تردد بودند دچار آسیب و هم‌اکنون تحت مداوا هستند.

نیروهای امنیتی وارد میدان شدند و تعداد قابل توجهی از لیدرها دستگیر شدند؛ یک منبع امنیتی در گفتگو با خبرنگار صبح قزوین از شناسایی عوامل آشوب‌های شب گذشته در قزوین خبر داد و گفت: لیدرهای شب گذشته دستگیر و مابقی افراد نیز شناسایی و بزودی بازداشت می‌شوند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان