۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۵ تن مرغ زنده قاچاق در آوج
کد خبر: ۳۵۸۵۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۴/۲۹ ساعت: ۱۳:۳۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

کشف بیش از ۵ تن مرغ زنده قاچاق در آوج

سرهنگ عبدالمالکی از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو و کشف ۵ هزار و ۱۰۰ کیلو گرم مرغ زنده قاچاق در شهرستان آوج خبر داد.

کشف بیش از ۵ تن مرغ زنده قاچاق در آوج
سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اظهار کرد: ماموران کلانتری 11شهرستان "آوج"، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیونت ایسوزو، که در حال حمل تعداد زیادی مرغ زنده بود، مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، 5 هزار و 100 کیلوگرم مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و 875 میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 120 هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مقابله جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالاو ارز با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی ازانتقال مقادیر زیادی سیگار از مسیر تهران به قزوین مطلع و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تلاش وهوشیاری ماموران، خودروی مورد نظر در عوارضی قزوین-کرج شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت در ورودی شهر قزوین متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، 120 هزار نخ سیگار فاقد مجوز و قاچاق کشف و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی سیگارهای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان این که پلیس تمام توان و تلاش خودر را در مبارزه و مقابله با پدیده قاچاق به کار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی کند، افزود: همه دستگاه‌های مسئول نیز باید در مبارزه با این پدیده با اجرای به موقع و صحیح وظایف نقش خود را به خوبی ایفا کنند و در این مسیر سخت یاریگر پلیس باشند.

دستگیری سارقان هیوندای در قزوین


سرهنگ مهدی حاجیان راد در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: درپي اعلام مركز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر عبور يك دستگاه خودرو هیوندای آزرا داراي سابقه سرقت در محور "رشت به قزوین" بلافاصله ماموران انتظامی بخش محمدیه و عوامل گشت پلیس امنیت اقتصادی در مسیر مستقر و به کنترل محور پرداختند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود: خودروی مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی شناسایی وپس از مسافتی تعقیب و گریز در ابتدای روستای "کوندج" متوقف و بلافاصله راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه در بررسی از سوابق خودرو مشخص شد خودرو در ساعتی قبل از حوزه کلانتری ۱۰۴ تهران به سرقت رفته بود از شهروندان خواست، به منظور پيشگيري از سرقت خودرو همواره به توصيه هاي پليس توجه داشته و اگر خودرویی از آن ها به سرقت رفت، بلافاصله اعلام تا موضوع در سامانه های پلیس ثبت و اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان