۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارزش معاملات به کمترین رقم خود در ۹ ماه اخیر رسید
کد خبر: ۳۵۵۱۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۴ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

تحلیل بورس در هفته‌ای که گذشت؛

ارزش معاملات به کمترین رقم خود در ۹ ماه اخیر رسید/ خروج ۱۰۰میلیون تومان پول حقیقی از بورس

مهدی حیدری گفت: ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان کاهش یافت که کمترین میزان در ۹ ماه اخیر است.

ارزش معاملات به کمترین رقم خود در ۹ ماه اخیر رسید
مهدی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ با اشاره به کاهش ۴۲۰ واحدی شاخص کل بورس نسبت به روز سه شنبه اظهار کرد: شاخص کل بورس در روز چهارشنبه به رقم یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۸۳ واحد رسید؛ اما شاخص هم وزن با رشد ۳۵۷ واحدی در سطح ۳۵۳ هزار و ۷۷۰ واحدی قرار گرفت.

وی افزود: شاخص کل فرابورس ۳۶ واحد بالا آمد و در سطح ۱۸ هزار و ۱۰۱ واحدی ایستاد.

تحلیلگر بورس با اشاره به اینکه ارزش معاملات کمترین رقم خود در ۹ ماه اخیر را تجربه کرد؛ گفت: ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم ۳ هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان کاهش یافت؛ همچنین ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۵۲۹ میلیارد تومان بود که این رقم ۱۴ درصد از ارزش کل معاملات بازار سرمایه را تشکیل می‌دهد.

حیدری ادامه داد: ارزش معاملات خرد سهام رشد کرد و با افزایش ۵ درصدی نسبت به روز شنبه به رقم ۲ هزار و ۵۸۱ میلیارد تومان رسید که ۶۷ درصد کل معاملات بازار ثانویه را تشکیل می‌دهد.

این تحلیلگر ابراز کرد: روز چهارشنبه برای پانزدهمین روز متوالی ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و ۱۰۰ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد.

وی در پایان گفت: در آخرین روز معاملات ارزش صف‌های فروش پایانی بازار نسبت به روز سه شنبه ۱۵ درصد کاهش یافت و به ۹۱ میلیارد تومان شد؛ همچنین ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری سه شنبه ۲۹ درصد افت کرد و در رقم ۶۰ میلیارد تومان ایستاد.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان