۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نصب بنر و تعطیلی، سزای نانوایان متخلف در قزوین
کد خبر: ۳۵۵۱۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

نصب بنر و تعطیلی، سزای نانوایان متخلف در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: نانوایی‌های متخلف که اقدام به کم فروشی و فروش آزاد آرد بکنند به نصب بنر اطلاع شهروندان از تخلف انجام داده و تعطیلی محکوم می‌شوند.

نصب بنر و تعطیلی، سزای نانوایان متخلف در قزوین

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ هوشنگ محمدی گفت: با توجه به اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی جهت شناسایی تخلفات صنفی و تسریع در رسیدگی به آن‌ها برگزار می‌شود، ۲ واحد نانوایی که مرتکب تخلفات عدیده صنفی شده بودند به نصب بنر و تعطیلی محکوم شدند که این حکم بلافاصله اجرا شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین تاکید کرد با متخلفین کالا‌های اساسی بخصوص آرد ونان با تشدید مجازات برخورد می‌کنیم و ضمن هشدار به سو استفاده کنندگان این حوزه پراهمیت از شهروندان تقاضا داریم برای معرفی واحد‌های تخلف به دستگاه‌های نظارتی اقدام کنند.

 گشت‌های سیار تعزیرات استان در ادامه بازدید‌ها و نظارت بر بازرسی‌ها در راستای تحول سازمانی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان از واحد‌های عرضه کننده نهاد‌های دامی بازدید به عمل آوردند که طی بازرسی ۲ تن کنستانتره دامی که خارج از شبکه توزیع شده شده بود در حکم کالای قاچاق ضبط شد.

 یک دستگاه خودرو نیز که اقدام به قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی کرده  بود، با بیش از ۱۷۰ قلم کالا در محور آزاد راه قزوی-تهران کشف و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان