۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سامانه مجازی کاریابی در قزوین راه‌اندازی شد
کد خبر: ۳۵۵۰۴۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۲ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

معاون اداره‌کل کار و تعاون استان:

سامانه مجازی کاریابی در قزوین راه‌اندازی شد

وحید انتظاری گفت: سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان از دو هفته گذشته در استان قزوین آغاز به کار کرده است.

سامانه مجازی کاریابی در قزوین راه‌اندازی شد
حید انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: سامانه جامع جستجوی شغل برای معرفی کارجویان به کارفرمایان از دو هفته گذشته در استان قزوین آغاز به کار کرده است.

وی به تشریح فعالیت‌های سامانه جدید جستجوی شغل پرداخت و افزود: این سامانه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شده است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین بیان کرد: کارفرما از طریق این سامانه می‌تواند نیروی کار مورد نظر را برحسب نیاز شغلی خود جستجو و افراد جویای شغل هم می‌توانند اطلاعاتی مانند تحصیلات، مهارت‌ها و سوابق کاری خود را در سامانه بارگذاری کنند.

انتظاری گفت: مدیران کاریابی‌های فعال در استان قزوین می‌توانند با اتصال به سامانه جامع جستجوی شغل در فرآیند کاریابی و تأمین شغل برای افراد متقاضی شغل اقدام کنند.

وی با اشاره به آمار مؤسسات کاریابی استان قزوین اذعان کرد: ۲۳ مؤسسه فیزیکی و الکترونیکی در استان فعال بوده که هفت موسسه در شهرستان البرز، ۱۰ موسسه در قزوین، دو موسسه در آبیک، یک موسسه در بوئین‌زهرا و سه موسسه در تاکستان فعال است.

این مسئول با اشاره به آمار متقاضیان ثبت‌نامی در مؤسسات کاریابی استان طی ۹ ماه نخست سال‌ جاری یادآور شد: ۸ هزار و ۱۸۴ نفر در این مؤسسات ثبت‎‌نام کرده‌اند که سه هزار و ۱۹۲ نفر از این تعداد مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان