۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رییس‌جمهور دبیر هیات عالی گزینش کشور را منصوب کرد
کد خبر: ۳۵۵۰۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ ساعت: ۱۰:۲۱ ↗ لینک کوتاه

رییس‌جمهور دبیر هیات عالی گزینش کشور را منصوب کرد

علی حاجی‌خانی با حکم رییس‌جمهور به عنوان دبیر هیات عالی گزینش کشور منصوب شد.

رییس‌جمهور دبیر هیات عالی گزینش کشور را منصوب کرد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، در حکم انتصاب آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور خطاب به علی حاجی‌خانی آمده است: در اجرای ماده (۵) آیین نامه اجرایی قانون گزینش کشور مصوب ۱۳۷۷/۰۵/۲۵ مجلس شورای اسلامی، بنا به پیشنهاد اعضای هیات عالی گزینش و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، ضمن واگذاری وظایف مقرر در تبصره (۲) ماده (۵) قانون گزینش، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیات عالی گزینش کشور» منصوب می‌شوید.

انتظار می رود در چارچوب اوامر و تدابیر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خطیر گزینش نیروی انسانی متعهد و کار آمد «با اهتمام به عدالت محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم داری»، «پاکدستی و فساد ستیزی، قانون مداری و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی»، با نظارت مدبرانه و دقیق بر حسن اجرای امور گزینش کشور در پیشبرد تحقق اهداف دولت در این حوزه مجدانه کوشا باشید.

توفیقات آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

علی حاجی‌خانی، دانشیار علوم قرآن و حدیث دانشگاه تربیت مدرس، متولد ۱۳۴۷ شهر قزوین است. وی تحصیلات خود را تا پایان دوره دکتری از دانشگاه علامه طباطبایی در کنار تحصیلات دروس حوزوی به انجام رسانید و تدریس در دانشگاههای آموزش عالی را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرد و ۳۴ سال سابقه تدریس در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در کارنامه آموزشی خود دارد و در دانشگاههای صنعتی شریف، علامه طباطبایی و تربیت مدرس و نیز حوزه علمیه امام صادق علیه السلام اشتغال به تدریس داشته است. راهنمایی و مشاوره و داوری دهها پایان نامه ارشد و رساله دکتری و تالیف کتب متعدد در حوزه نهج البلاغه و قرآن و حدیث و میان رشته ای و نیز دهها مقاله علمی- پژوهشی از جمله سوابق پژوهشی حاجی خانی به شمار می‌آید.

حاجی‌خانی در کنار فعالیت علمی و پژوهشی خود، سوابق مستمری در امور اجرایی در سطوح مختلف را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. وی از سال ۱۳۶۹ همکاری خود را با نهاد ریاست جمهوری و دفتر رئیس جمهور آغاز کرد و سوابق و تجربیات متعددی از جمله رییس مجامع و شوراهای عالی ریاست جمهوری، معاون امور مدیران ارشد دفتر رییس‌جمهور، مدیر کل امور مدیران ارشد دفتر رییس جمهور، جانشین معاونت هماهنگی، پیگیریهای ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور، عضو شورای برنامه ریزی راهبردی نهاد ریاست جمهوری، رییس کمیته تخصصی مدیریت نهاد ریاست جمهوری، مدیر نمونه نهاد ریاست جمهوری در جشنواره شهید رجایی و موسس سامانه مدیران ارشد با هدف شناسایی و انتخاب مقامات اجرایی کشور و نظارت و ارزیابی مستمر بر عملکرد آنها را در کارنامه اجرایی خود دارد.

حاجی‌خانی همچنین همکاری با گزینش آموزش و پرورش را به عنوان محقق در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و از جمله سوابق وی در گزینش کشور می توان به عضویت در گروه جذب و مصاحبه هسته گزینش نهاد ریاست جمهوری، عضویت در کمیته بررسی هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، نماینده هیأت عالی گزینش و عضو هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عضویت در کمیته بازبینی ضوابط، مقررات و آیین نامه های هیات عالی گزینش و مشارکت موثر در بازبینی مقرارات و قوانین و آیین نامه های گزینش کشور اشاره کرد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان