۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مکتب سلیمانی گره‌گشای مشکلات کشور است
کد خبر: ۳۵۴۹۰۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۷:۵۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:

مکتب سلیمانی گره‌گشای مشکلات کشور است

سردار رفیعی گفت:حاج قاسم تمام وجودش را برای عزت کشور گذاشت و لحظات خطرناک دوران جبهه مقاومت را به جان خرید.

مکتب سلیمانی گره‌گشای مشکلات کشور است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی در مراسم سالروز شهادت شهید قاسم سلیمانی که در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما راه همدلی و وحدت مهربانانه را آموخت که قطعا تربیت یافتگان در دنیای اسلام، راه ایشان را پرقدرت ادامه خواهند داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تاکید کرد: در نبرد 12روزه غزه، آن روزی که امریکا و اسرائیل فکر می‌کردند پیروز میدان هستند با غافل‌گیری صددرصدی در جای خود نشانده شدند.

رفیعی بیان کرد: به برکت شهادت سردار سلیمانی اسرائیل به خواب رفت و دست قطع شده ایشان برای همیشه دست اسرائیل را از عربده کشی قطع کرد.

این مقام مسئول تاکید کرد: فرزندان تربیت شده حاج قاسم سلیمانی در لبنان، سوریه، عراق و یمن به راه خود ادامه خواهند داد چراکه نبرد تمام نشده است.

وی ادامه داد: حاج قاسم تمام وجودش را برای عزت ما گذاشت و لحظات خطرناک دوران جبهه مقاومت را به جان خرید و تا مطمئن نمی‌شد منطقه عملیات آماده است جوانان مردم را به این سمت روانه نمی‌کرد.

رفیعی اذعان کرد: شهید سلیمانی به عنوان فرمانده مقتدر در خط مقدم منطقه نبرد قرار داشت و به دنبال تسویه حساب سیاسی و زور آزمایی در جریان‌های سیاسی نبود.

این مسئول عنوان کرد: مردم انقلابی باید با پشتیبانی از ولایت به یکدیگر ایمان داشته باشند و همکاری کنند.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی مدیر تحولات پیچیده بود و به حکمت رهبری ایمان داشت و ما اگر از این شهید الگو گرفته و به خودمان روحیه و انگیزه دهیم، می‌توانیم شرایط کنونی کشور را با همدلی و مهربانی به سوی پیشرفت روانه کنیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان