۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ولایتمداری حاج قاسم الگوی عمل مسئولان قرار گیرد
کد خبر: ۳۵۴۸۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۸ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین:

ولایتمداری حاج قاسم الگوی عمل مسئولان قرار گیرد

حجت الاسلام علی رمضانی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم همان مکتب ولایتمداری است؛ گفت: مسئولان باید با الگوبرداری از مکتب حاج قاسم همواره به فکر خدمت به مردم بوده و از زیاده‌خواهی دست بردارند.

ولایتمداری حاج قاسم الگوی عمل مسئولان قرار گیرد
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: هرکسی که در راه خدا قدم برداشته و اخلاص در رفتار و عمل داشته باشد بدون شک در یاد و خاطره مردم نیز زنده خواهد ماند که شهید سلیمانی مصداق بارز این ویژگی است.

وی با بیان اینکه ولایتمداری از دیگر ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی است، افزود: همه ما نیازمند الگوهای برجسته‌ای هستیم که روشنگر راه زندگی باشند و این شهید بزرگوار نمونه یک الگوی کامل است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین تصریح کرد: شهدا به دلیل حرکت درست در مسیر اخلاص و بندگی و ارادت قلبی و عملی به اهل بیت(ع) و ولایت توانستند در والاترین جایگاه قرار گیرند چراکه متاسفانه برخی در ظاهر ادعای تبعیت از ائمه اطهار(ع) دارند اما در رفتار و کردارشان به شکل دیگری عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم همان مکتب ولایتمداری است؛ گفت: مسئولان باید با الگوبرداری از مکتب حاج قاسم همواره به فکر خدمت به مردم بوده و از زیاده‌خواهی دست بردارند زیرا بعضا مشاهده می‌شود برخی از مدیران نه تنها پیرو مکتب سردار سلیمانی نیستند بلکه به راحتی از کنار آن می‌گذرند.

برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت معرفی سردار سلیمانی

رمضانی تاکید کرد: برخی فقط به مظاهر دینداری بسنده می‌کنند حال آنکه در دین اسلام به حرام بودن رشوه‌خواری و اختلاس و باندبازی و رعایت درست بیت‌المال اشاره شده که مکتب سلیمانی و اهل بیت(ع) هم به این موارد تاکید دارد.

وی بیان کرد: برخی مسئولان برای حفظ میز مسئولیت خود گرفتار باندبازی شدند در حالی که این جایگاه برای هیچ‌کس ماندنی نیست و این افراد با این اعمال ناشایست به اقتدار نظام خدشه وارد کرده و به اصل دین آسیب می‌زنند.

این مسئول تصریح کرد: افرادی همچون سردار سلیمانی در نظام جمهوری اسلامی از دنیا گذشته و فقط برای عقبی حرکت می‌کردند که امیدواریم مسئولان با الگو قراردادن شهید سلیمانی بتوانند تغییری در دینداری و سبک زندگی خود ایجاد کنند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد به مناسبت شهادت حاج قاسم گفت: برنامه‌های متعددی برای این ایام پیش‌بینی شده که از جمله آن برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت معرفی شخصیت حاج قاسم، توزیع ۱۲۰۰ بسته‌ گوشت در بین نیازمندان، برگزاری مراسم یادواره و تجلیل و تکریم خانواده شهدا است.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان