۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مکتب حاج قاسم پهلوان‌پرور است
کد خبر: ۳۵۴۸۴۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ساعت: ۱۳:۳۲ ↗ لینک کوتاه

ورزشکاران قزوینی از پهلوان میدان می‌گویند؛

مکتب حاج قاسم پهلوان‌پرور است/ با نام سردار دلها در میادین ورزشی حاضر خواهیم شد

سردار حاج قاسم سلیمانی به خوبی مسلک پهلوانی را در میدان نبرد با دشمن به نمایش گذاشت که اکنون الگوی ورزشکاران شده است.

مکتب حاج قاسم پهلوان‌پرور است
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره ملی است که همواره خود را یک سرباز قلمداد می‌کرد و تشنه شهادت بود؛ و به راستی نمونه کامل و عینی پهلوانی بود که در نهایت با شهادت‌ خود نیز ایستادگی و مقاومت در میادین ایثارگری را به همگان آموخت؛ حاج قاسم با منش خود نشان داد که برای قهرمانی باید مسیر سخت پهلوانی را طی کرد.


امنیت کشور را مدیون خون حاج قاسم هستیم

مرتضی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ با اشاره به اقتدار شهید سلیمانی در دفاع از خاک کشور اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با اقتدار در برابر زورگویان جهان ایستاد و اجازه جسارت به خاک کشورمان را به دشمنان نداد.

وی با بیان اینکه امیدوارم جوانان ایرانی بتوانند راه و مکتب سردار را ادامه داده و از اقتدار ایران دفاع کنند؛ افزود: اکنون آرامش و امنیت کشور خود را مدیون خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

این قهرمان پاراالمپیک گفت: ورزشکاران می‌توانند برای معرفی و زنده نگهداشتن یاد شهید سلیمانی با نام او در میادین بین‌المللی شرکت کنند.

رمضانی در پایان بیان کرد: سردار دلها کسی بود که می‌شد با اقتدار نام او را بر زبان آورد؛ پس از این هم امیدوارم همه ورزشکاران با نام او وارد عرصه مسابقات شوند.



با گام نهادن در مکتب سلیمانی پیروز خواهیم شد

بهمن عسگری نیز با بیان اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز یک فرد شجاع و مسئولیت‌پذیر بود؛ اظهار کرد: امیدوارم جوانان در کار و زندگی خود مسئولیت‌پذیری و شجاعت حاج قاسم را به کار بگیرند که در این صورت بدون شک پیروز میدان خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار نشات گرفته از شجاعت اوست؛ افزود: سردار سلیمانی همیشه در ماموریت‌های خود بامسئولیت بود و به صحبت‌های خود جامه عمل می‌پوشاند.

این قهرمان ملی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان نیز به ماموریت خود واقف باشند و راه شهید حاج قاسم سلیمانی را به درستی ادامه دهند.



شهید سلیمانی در دل مشکلات یاری رسان مردم بود

ابراهیم برخورداری نیز با بیان اینکه بخشی از ویژگی‌های سردار را بعد از شهادت او شناختیم؛ اظهار کرد: حاج قاسم همیشه در ذهن من همانند یک سردار دلیر و شجاع ظاهر می‌شود؛ زیرا او کسی است که در دل همه مردم ایران جا دارد.

وی افزود: شهید سلیمانی با ویژگی‌های شخصیتی همچون مردم‌داری، تواضع و ولایتمداری همواره در دل مشلات حضور داشت و یاری رسان مردم بود.

این ورزشکار رشته تیراندازی با اشاره به اینکه سادگی و صفای حاج قاسم زبانزد دوستان ورزشکار او بود؛ گفت: در زمان شهادت سردار تمام مردم ایران با همه نارضایتی‌‌ها و مشکلات اقتصادی و اجتماعی که وجود داشت؛ یک دل و یک‌صدا برای وداع با پیکر سردار حاضر شدند.

یک دلی مردم از برکات شهادت حاج قاسم است

برخورداری ادامه داد: در زمان بدرقه پیکر سردار حضور داشتم و جمعیت میلیونی که خالصانه برای شهادت حاج قاسم می‌گریستند و یک دلی که بین مردم به وجود آمده بود را می‌توان به عنوان برکات شهادت این مرد میدان نام برد.

وی با اشاره به خالی بودن جای حاج قاسم تاکید کرد: اکنون باتوجه به شرایط سخت اقتصادی و اجتماعی که در کشور داریم، بیش از پیش نیاز است که مسئولین با پیروی از مکتب شهید سلیمانی به داد مردم برسند.

این ورزشکار در پایان بیان کرد: اگر کسی با مکتب حاج قاسم سلیمانی وارد عرصه ورزش شود علاوه بر قهرمانی، پهلوانی را نیز کسب خواهد کرد.



خون حاج قاسم شجره طیبه صالحین اسلام را آبیاری کرد

مهدی سلیمی نیز با بیان اینکه قهرمانان واقعی اسلام شهدا هستند؛ اظهار کرد: شهید سلیمانی با تاسی از مولای متقیان امام علی(ع) یار و یاور مظلومان بود.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری که شهادت کمترین درجه‌ای بود که نصیب سردار شد؛ اظهار کرد: حاج قاسم همیشه آرزوی شهادت داشت و در نهایت با خون خود شجره طیبه صالحین انقلاب را آبیاری کرد؛ درواقع شهادت سردار جانی دوباره به پایه‌های انقلاب و نظام بخشید 

این کشتی‌گیر قهرمان با بیان اینکه ورزشکاران باید مانند سردار سلیمانی نفس خود را شکست دهند؛ گفت: شهید سلیمانی در منطقه جنگ همچون یک سرباز حضور داشت چون خود را از مردم می‌دانست؛ بنابراین یک ورزشکار نیز نباید به عناوینی که کسب می‌کند مغرور شود.

وی در پایان بیان کرد: ورزشکاران باید ادامه دهنده راه سردار شهید سلیمانی باشند و نیرویی که خداوند به آنها عطا کرده است را در راه اسلام، وطن و مظلومان به کار بگیرند.

انتهای پیام/3003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان