۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین توزیع اینترنتی تخم مرغ در شهر قزوین
کد خبر: ۳۵۴۶۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۵ ساعت: ۱۴:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس جهاد کشاورزی استان قزوین خبر داد

توزیع اینترنتی تخم مرغ در شهر قزوین/ عرضه کالاهای اساسی با سامانه "بازرگام"

فاطمه خمسه از توزیع اینترنتی تخم مرغ در شهر قزوین با قیمت مصوب خبر داد.

توزیع اینترنتی تخم مرغ در شهر قزوین

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ فاطمه خمسه در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین که به صورت مشترک با جلسه ستاد تنظیم بازار استان که ظهر امروز با حضور استاندار قزوین برگزار شد، با اشاره به توان استارت آپ‌های بومی استان در توزیع هوشمند اقلام تنظیم بازاری اظهار کرد: در گام نخست توزیع تخم‌مرغ به‌صورت هوشمند در سطح قزوین از طریق یکی از استارت آپ‌های بومی استان آغاز شده است و به زودی سایر اقلام اساسی نیز در سطح کل استان به صورت هوشمند و از طریق سامانه‌های خرید اینترنتی توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه تا ۵ تن تخم مرغ به صورت اینترنتی توزیع می‌شود که در صورت استقبال مردم از این روش توزیع، امکان افزایش آن تا رفع کامل نیاز بازار وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با استقبال از حضور دیگر استارت آپ‌های حوزه توزیع اینترنتی کالا برای مشارکت در این طرح، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به زودی شاهد توزیع هوشمند کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان از طریق سامانه ملی "بازرگام" نیز خواهیم بود که اقدامات لازم در این خصوص در حال پیگیری است.

دست واسطه‌گران از سفره مردم را کوتاه می‌کنیم

خمسه با اشاره به تکریم شهروندان در نظام توزیع هوشمند کالاهای اساسی گفت: شهروندان از طریق خرید اینترنتی می‌توانند کالای مورد نیاز خود را به راحتی درب منازل دریافت کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به لزوم حذف واسطه‌گری‌ها در شبکه توزیع کالاهای اساسی یادآور شد: قرارگاه امنیت غذایی استان با همراهی سایر مسئولان و مدیران دستگاه‌های متولی، در تلاش هستیم با حذف واسطه‌گری و دلال‌بازی‌ها در زنجیره محصولاتی که در سفره مردم جای می‌گیرند، عدالت را در شبکه توزیع با نظام هوشمندسازی اجرا کنیم.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان