۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جوانان انقلابی در لیست انتصابات استاندار قزوین
کد خبر: ۳۵۴۲۲۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت: ۱۴:۲ ↗ لینک کوتاه

استان قزوین روی تغییرات مدیریتی را می‌بیند؛

جوانان انقلابی در لیست انتصابات استاندار قزوین

محمدمهدی اعلایی گفت: به زودی جوانان باسواد، صاحب نظر، خلاق و انقلابی در استان منصوب خواهند شد و زمینه کشف و شناسایی نیروهای جدید را در این مسیر فراهم خواهند کرد.

جوانان انقلابی در لیست انتصابات استاندار قزوین

به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمد مهدی اعلایی در نشست صمیمی با نمایندگان نخبگان و تشکل‌های دانشجویی استان که در محل سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی انتظار می‌رود برای مبارزه با فساد وارد میدان شوند.

وی افزود: به عنوان مثال هزار نفر از اعضای شوراها در دوره قبل دستگیر و زندانی شدند که این یک نقطه حادثه خیز فساد است و فعالان دانشجویی باید در این زمینه حساس باشند و رسانه‌هایی را برای اعلام هشدار در این زمینه ایجاد کنند.

استاندار قزوین گفت: مقام معظم رهبری از این موضوع تعبیر به آتش به اختیار کردند که با تشخیص ایشان بیان شده و باید با عقلانیت مورد توجه تشکل‌های دانشجویی قرار گیرد.

اعلایی ادامه داد: شهید بهشتی، دانشجو را به موذن تعبیر کرده که اگر خواب بماند نماز جامعه قضا می‌شود بنابراین حس و روحیه دانشجویی باید در جامعه نهادینه شود که شهید بهشتی بر آن تاکید داشته‌اند.

این مقام مسئول تاکید کرد: اراده دولت بر مبارزه با فساد است و از تشکل‌ها می‌خواهیم هر کجا احساس فساد کردند با عقلانیت و به دور از برخورد احساسی فریاد بزنند و برای مقابله با فساد تلاش کنند.

دانشجویان از مطالبات کلیشه‌ای پرهیز کنند

استاندار قزوین با اشاره به جنس مطالبات دانشجویی، گفت: این مطالبات باید خیلی به سمت مسائل کلیشه‌ای و کم اثر پیش نرود چون تحول و تغییر در جامعه با ورود مردم به ویژه دانشجویان در مسائل مختلف رقم خواهد خورد.

وی عنوان کرد: باید برای حذف زمینه‌های فساد در جامعه تلاش کنیم که یکی از عوامل آن، تعیین و انتصاب افراد شایسته و لایق و مومن و انقلابی است.

اعلایی با تاکید بر استفاده از نخبگان در اداره جامعه، گفت: نخبگان به معنای افرادی هستند که ظرفیت‌های تغییر و تحول را در جامعه دارند و باید از توان آنها برای تحول در جامعه استفاده کنیم و مجموعه دانشجویی نیز برای بروز و ظهور استعدادهای خود ارتباط با بنیاد نخبگان را حفظ کنند.

وی بیان کرد: به زودی جوانان باسواد، صاحب نظر، خلاق و انقلابی در استان منصوب خواهند شد و زمینه کشف و شناسایی نیروهای جدید را در این مسیر فراهم خواهند کرد.

در ادامه این جلسه، روسای دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی استان قزوین نظرات مطالبات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

دیدگاه ها

علی / ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

آره ماهم دانشجو بودیم ازاین حرفا زیاد میشنیدیم ازاین حرفا تو ایران زده میشه ولی تو اروپا اجرا به خاطر اینکه دانشجو تو اروپا بعد ازفارغ التحصیلی پیگیری میشن که چه کار میکنه تورشته تحصیلیش اما اینجا رها میشه
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان