۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین واکسن نزده‌ها در طرح کنترل هوشمند کرونا جریمه می‌شوند
کد خبر: ۳۵۴۲۱۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۶ ساعت: ۱۳:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین:

واکسن نزده‌ها در طرح کنترل هوشمند کرونا جریمه می‌شوند

حامد فتوحی گفت: در سیستم جدید کنترل هوشمند کرونا افرادی که واکسن نزده باشند به محض ورود به شهرها و استان‌های نارنجی و قرمز جریمه خواهند شد و براین اساس جریمه‌ها اعمال می‌شود.

واکسن نزده‌ها در طرح کنترل هوشمند کرونا جریمه می‌شوند
حامد فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا اظهار کرد: این طرح از روز گذشته به صورت سراسری در کشور آغاز شده و واحدهای صنفی مکلف به دریافت کیو.آر.کد شدند تا به واسطه این کد نیز وضعیت سلامت خود را در واحد صنفی اعلام کرده و مردم بتوانند از این واحدها استفاده کنند.

وی با اشاره به کنترل‌های جدید افزود: در سیستم جدید کنترل هوشمند کرونا افرادی که واکسن نزده باشند به محض ورود به شهرها و استان‌های نارنجی و قرمز جریمه خواهند شد و براین اساس جریمه‌ها اعمال می‌شود.

سامانه طرح مدیریت هوشمند مربوط به بخش‌های حمل و نقل تاکسی‎‌های درون شهری، تلفنی و اینترنتی و واحدهای صنفی است که این واحدها اطلاعات اولیه را در سامانه مربوطه ثبت و کیوآر.کد دریافت می‌کنند تا مشکلات در راستای آن حل شود.

مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری قزوین بیان کرد: در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا محدودیت‌ها به صورت حضوری نیست بلکه در شهرها به صورت هوشمند کنترل می‌شود.

فتوحی عنوان کرد: سامانه طرح مدیریت هوشمند کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی، راهور، اتاق اصناف و سازمان صمت به صورت پیوسته بررسی و توسط پیمانکار فعال در تهران و زیر نظر علمی و فناوری ریاست جمهوری برطرف می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در طرح مدیریت ملی هوشمند کرونا، وضعیت واکسیناسیون و سلامت افرادی که قصد مسافرت از یک نقطه به نقطه دیگر توسط قطار، هواپیما و اتوبوس را دارند مشخص می‌شود و در صورت مثبت بودن تست کرونای افراد نیز بلیت برای آنها صادر نخواهد شد.
 
انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان