۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند
کد خبر: ۳۵۴۱۱۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۱۱ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین:

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند/ ترافیک در جاده‌های قزوین عادی و روان است

سرهنگ فرهاد ذاکرمنش گفت: به دلیل احتمال بارش‌های پیش‌بینی شده، به رانندگان توصیه می‌شود حدالمقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفرهای خود را به شب موکول نکنند.

مردم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند

سرهنگ فرهاد ذاکرمنش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی استان قزوین مبنی بر برودت هوا و احتمال بارش باران و برف به ویژه در مناطق کوهستانی، تیم‌های پلیس‌راه با آمادگی کامل در نقاطی که امکان لغزندگی و برف‌گیری وجود دارد، مستقر هستند.

وی افزود: به دلیل احتمال بارش‌های پیش‌بینی شده، به رانندگان توصیه می‌شود حدالمقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و یا سفرهای خود را به شب موکول نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ضمن تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی بیان کرد: رانندگان پیش از آغاز سفر از ایمنی تجهیزات خود از قبیل زنجیر چرخ، برف‌پاک‌کن و بخاری اطمینان حاصل کرده و در شرایط لغزندگی، یخ‌بندان و بارش برف و باران که امکان کاهش سطح دید و کاهش سطح اصطکاک لاستیک‌های خودرو با آسفالت وجود دارد، با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکرمنش ‌ابراز کرد: انتظار داریم که رانندگان در طول مسیر خود به هشدارهای پلیس توجه کرده و تمام قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت فاصله طولی را مد نظر خود قرار دهند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه اکنون وضعیت تردد مطلوب و عادی است و تاکنون مشکل و حادثه‌ای گزارش نشده است.

انتهای پیام/۱۰۰۳

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان