۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تخصیص بودجه ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای ۲ هزار و ۸۰۰ پرستار
کد خبر: ۳۵۴۰۱۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۸ ساعت: ۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

درجلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

تخصیص بودجه ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای ۲ هزار و ۸۰۰ پرستار

مصوبه عوارض ۵۰ درصدی قطع درختان و بودجه ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به پرستاران در جلسه علنی شورای شهر اسلامی قزوین تصویب شد.

تخصیص بودجه ۱میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی برای ۲ هزار و ۸۰۰ پرستار
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر؛ اعضای شورا با توجه به ضرورت تعیین تکلیف لوایح عوارضی شهرداری تا پانزدهم بهمن ماه هر سال، لایحه عوارض قطع درختان در سال ۱۴۰۱ را از نظر گذراندند و با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و صیانت از درختان به عنوان سرمایه نامنقول و معنوی این شهر، جدول مربوطه را با ۵۰ درصد افزایش قیمت به تصویب رساندند.

شرایط این مصوبه شامل: همکاری و مساعدت سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری در انتقال درختان در صورتی که افراد متقاضی انتقال درخت به جای قطع آن باشند، الزام سازمان پارک‌ها و فضای سبز به بازسازی اراضی مشجر با استفاده از درآمد ناشی از این عوارض و ضرورت کاشت ۵ اصله درخت به ازای هر درخت قطع شده، علاوه بر پرداخت جریمه توسط اشخاص خاطی و در صورت ناتوانی از اجرای این بند، پرداخت هزینه کاشت ۵درخت با نظر کارشناسان سازمان پارک ها و فضای سبز می‌شود.

همچنین در این جلسه تخصیص مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل ردیف هدایا و پرداخت های تشویقی شهرداری به ۲هزار و ۸۰۰پرستار فعال در قزوین تصویب شد. این مبلغ به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و بزرگداشت مقام پرستار در قالب یکی از اقدامات فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و به عنوان طرح حمایتی از تشکل غیردولتی نظام پرستاری استان محقق می‌شود.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان