۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان
کد خبر: ۳۵۳۹۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۴ ساعت: ۱۹:۳۳ ↗ لینک کوتاه

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان

یکی از محبوب ترین ژانر هایی که محدودیت سنی نداشته و از کودکان تا میانسالان می توانند آثار آن را تماشا کنند، ژانر انیمیشن است.

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان
 

به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین ؛،در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ که بیماری کرونا تمامی جهان را در بر گرفته بود، شاهد اکران سریال ها و فیلم های انیمیشنی بودیم که بسیار زیبا و تماشایی بود. این نشان می دهد که حتی بدترین اتفاقات نیز نمی تواند صنعت ساخت انیمیشن را متوقف کند. شاید برخی از آثار انیمیشنی تاریخ اکران شان را به خاطر این بیماری عقب انداختند؛ اما بسیاری دیگر از انیمیشن ها در زمان مقرر اکران شدند.

شاید شما هم از دسته کسانی بودید که تصور می کردید انیمیشن تنها برای کودکان مناسب است و بزرگسالان با دیدن آن حوصله شان سر می رود! در صورتی که حقیقت اینطور نیست و بسیاری از بزرگسالان و جوانان از طرفداران این سبک فیلم و سریال هستند. انیمیشن سبکی از فیلم است که می تواند تمامی موضوعات اجتماعی، سیاسی، مذهبی، اقتصادی و... را با سبک کارتونی نمایش دهد. این ژانر انیمیشن می تواند ترکیبی از ژانر های ماجراجویی، اکشن، خانوادگی، اجتماعی، علمی تخیلی و... نیز باشد.

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان

متنوع بودن سریال ها و کارتون های اکران شده در سال های اخیر موجب شد تا این مطلب برای شما آماده شود و شما بدون جستجو های طولانی مدت، بتوانید بهترین و محبوب ترین کارتون های سینمایی و سریالی در جهان را پیدا کنید. برخی از این انیمیشن های اکران شده در سال های اخیر، محبوبیت بسیاری بین مخاطبان پیدا کرده و اکثر افراد آنها را می شناسند مانند سریال پسر کیهانی ۲۰۲۱ یا انیمیشن لوکا.

لیستی از بهترین کارتون ها

با وجود تمامی مشکلاتی که در سال های اخیر برای تهیه کنندگان و کارگردانان انیمیشن ها به وجود آمد، آنها بیش از پیش تلاش کردند تا بتوانند آثار با کیفیت و تماشایی را در سینما و سینمای خانگی اکران نمایند. با این وجود که در ایام تعطیلات کرونا، خانواده ها بیشتر در کنار هم بودند و می توانستند که آثار متنوع انیمیشنی را تماشا نمایند. در این بخش لیستی از بهترین و محبوب ترین انیمیشن ها و کارتون هایی که تا به حال اکران شده است را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا لذت دیدن آنها را در کنار خانواده از دست ندهید.

انیمیشن بچه رئیس
انیمیشن لوکا
انیمیشن خانواده آدامز

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان

انیمیشن بچه رئیس

یکی از جذاب ترین انیمیشن هایی که در سال ۲۰۲۱ اکران و منتشر شد، انیمیشن بچه رئیس ۲ می باشد. قسمت اول این انیمیشن جذاب و دوست داشتنی در سال ۲۰۱۷ اکران شده بود که مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت و همین امر نیز موجب شد که تهیه کنندگان آن به فکر تولید قسمت دوم این انیمیشن باشند. قسمت دوم کارتون بچه رئیس به کارگردانی تام مک گرث می باشد که موضوع آن تجارت خانوادگی است. این انیمیشن تماشایی محصول شرکت دریم وورکز می باشد. تمامی مخاطبان می توانند بچه رئیس ۲ دوبله فارسی را تماشا نمایند. داستان این انیمیشن در ادامه قسمت اول این کارتون می باشد. شما خواهید دید که تد و تیم هر دو بزرگ شده اند و راه شان از هم جدا شده است.

تیم دارای ۲ فرزند می باشد که یکی از آنها نماینده شرکت بیبی شده است و ماموریتی را بر عهده دارد. تینا برای تحقق اهداف و ماموریتش نیاز دارد که بار دیگر پدر و عمویش با یک دیگر همکاری نمایند. به همین خاطر برنامه ای می چیند که بتواند آنها را به هم نزدیک کند. پس از دیدار دوباره تد و تیم، تینا ماموریت را برای آنها شرح می دهد که آنها باید در این ماموریت چندین سال کوچک تر شوند. با شربتی که تینا به پدر و عمویش می دهد، آنها باز به دوران کودکی خود باز می گردند و برای انجام ماموریت جدید آماده می شوند. در ادامه این داستان اتفاقات مهیج و تماشایی برای تد، تیم و تینا رخ می دهد که نمی توان دیدن آن را از دست داد.

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان

انیمیشن خانواده آدامز

یکی دیگر از انیمیشن های جذاب و پر طرفدار که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد، انیمیشن خانواده آدامز ۲ است. قسمت اول این انیمیشن در سال ۲۰۱۹ اکران شد که استقبال بی نظیر مخاطبان موجب شد که قسمت دوم آن نیز در سال ۲۰۲۱ اکران شود. این انیمیشن به کارگردانی گرگ تایرنان و کنراد ورنون می باشد و محصول شرکت مترو گلدوین مایر است. اکران این انیمیشن موجب شد که هالوین امسال هیچکس نگرانی از بابت کمبود سرگرمی نداشته باشد. مخاطبان می توانند انیمیشن خانواده آدامز ۲ دوبله فارسی را در سایت های مختلف تماشا نمایند.

این انیمیشن در ادامه قسمت اول آن است؛ اما با این تفاوت که آدامز نگران این شده است که فرزندانش در حال بزرگ شدن هستند و او هیچ خاطره به یادماندنی با آنها ندارد و علاوه بر این روابط بین خودش با کودکانشان در حال خراب شدن است. به همین خاطر او به این فکر می افتد که تعطیلات را با تمامی اعضای خانواده به یک مسافرت برود که یک وکیل به او می گوید که دختر تو با یکی از دختر های داخل بیمارستان عوض شده است. پدر و مادر مورتیسیا بسیار نگران این موضوع می شوند و این خبر را به دختر شان نمی دهند؛ چرا که برخی از اتفاقات موجب دور شدن مورتیسیا از پدر و مادر خود شده است.

در ادامه این داستان اتفاقات عجیبی برای این خانواده رخ می دهد. فردی که ادعا می کند پدر مورتیسیا است قصد دارد که او را به هر نحوی که شده است از پدر و مادر واقعی اش جدا کند و خانواده آدامز نیز سعی در پنهان کردن قضیه از دختر شان دارند که در ادامه اتفاقات عجیب و مهیجی در این فیلم رخ می دهد که تماشای آن را بسیار جذاب می کند.

مروری بر برترین انیمیشن های سینمایی و سریالی جهان

انیمیشن لوکا

یکی دیگر از انیمیشن های محبوب در سال ۲۰۲۱، انیمیشن لوکا می باشد. این انیمیشن به کارگردانی انریکو کاساروسا و محصولی از شرکت والت دیزنی پیکسار است. انیمیشن لوکا، تصویری از سواحل ایتالیا را به تصویر کشیده که بر جذابیت آن افزوده است. این انیمیشن درباره پسر بچه ای است که شبیه به یک پری دریایی می باشد. این پسر بچه به همراه خانواده خود در زیر دریا زندگی آرامی دارد. نام پسر بچه این داستان لوکا می باشد که پسری کنجکاو و بازیگوش است. در ادامه این داستان انسان های روی زمین این پری های دریایی را به عنوان هیولا می شناسند و به دنبال صید آنها هستند.

در ادامه لوکا با پسر بچه دیگری آشنا می شود که آن پسر بچه با حرف هایش لوکا را به سطح آب می برد. جالب اینجاست که هنگامی که لوکا بر روی ساحل می آید، تغییر شکل داده و به انسان تبدیل می شود؛ اما داستان به همین جا ختم نمی شود؛ چرا که اگر ذره ای آب بر روی بدن لوکا بریزد، آن قسمت از بدنش به شکل ماهی در می آید. آرزو ها و رویا های این پسر بچه، تنها به خرید یک موتور قرمز ختم می شود که همین آرزو دردسر ها و اتفاقات هیجان انگیز و جالبی را در این داستان رقم می زند.

منبع: الف

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان