۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهیابی برگزیدگان رویداد تولید محتوای بسیج استان قزوین به مسابقات کشوری
کد خبر: ۳۵۳۹۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۹/۳ ساعت: ۱۱:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان قزوین خبر داد

راهیابی برگزیدگان رویداد تولید محتوای بسیج استان قزوین به مسابقات کشوری

مرتضی امیری از حضور تیم‌های برگزیده رویداد دیجیتال بسیج استان قزوین در پایتخت خبر داد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج روز گذشته با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز و به مدت ۴۸ ساعت به رقابت خواهند پرداخت.

راهیابی برگزیدگان رویداد تولید محتوای بسیج استان قزوین به مسابقات کشوری
مرتضی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ از آغاز رقابت‌های کشوری رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در روز گذشته خبر داد و اظهار کرد: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین و سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال کشور همزمان با سراسر کشور از دوم تا چهارم آبان‌ماه در شهر قزوین برگزار شد.

وی افزود: رقابت‌کنندگان استانی در سه عرصه تخصصی انیمیشن، نرم‌افزار، تلفن همراه و بازی‌های موبایلی به رقابت پرداختند و نفرات و تیم‌های برتر در این سه عرصه نیز روز گذشته در مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در تهران که در سالن رویدادهای شهید فخری‌زاده مجموعه بسیج دانشجویی کشور در حال برگزاری است حضور یافتند تا به رقابت بپردازند.



مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان قزوین بیان کرد: این رویداد کشوری راس ساعت ۱۳ روز گذشته با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور آغاز شد و تیم‌ها تا ساعت ۱۳ روز پنجشنبه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

امیری عنوان کرد: از استان قزوین سه تیم هنرهای زیبا در بخش انیمیشن از مدارس و تیم‌های دانشجویی در حوزه بازی‌های موبایلی و نرم‌افزار‌های تلفن همراه در این رقابت‌ها شرکت کردند.



۱۰۸ تیم برگزیده تولید محتوای دیجیتال بسیج به مرحله کشوری راه یافتند

این مسئول ابراز کرد: ۲ هزار و ۹۶۰ نفر در کل کشور در مرحله نخست رویدادهای استانی که در مرکز استان‌ها برگزار شد در همین سه عرصه انیمیشن، نرم‌افزار و بازی‌های موبایلی با هم به رقابت پرداختند که ۱۰۸ تیم برگزیده همه استان‌ها به مرحله نهایی کشوری راه یافتند.



وی ادامه داد: همانند رویداد استانی، موضوعاتی که تیم‌ها باید پیرامون آن به تولید محتوا و محصل بپردازند در همان زمان افتتاحیه با حضور شخص فرمانده و ریاست سازمان بسیج مستضعفین اعلام شد.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه استان قزوین اذعان کرد: سه موضوع برای این رویداد مشخص شده که در بخش انیمیشن موضوع "در راه پیشرفت کشور توقف ممنوع است" که برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است نیز مطرح شده، در حوزه نرم‌افزار‌های تلفن همراه موضوع "محرومیت‌زدایی و عرصه‌های سازندگی" و در حوزه بازی‌های موبایلی هم "شهر آرمانی و محله اسلامی" تعیین شده است که شرکت‌کنندگان و تیم‌ها بر اساس این موضوعات به تولید محتوا خواهند پرداخت.

امیری در پایان گفت: تیم‌های راه یافته از استان قزوین از همان ساعات اولیه بعد از اعلام موضوعات مشخص شده و تصمیم‌گیری اعضا، بحث تولید ایده را آغاز کردند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان