۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین زمین‌های مازاد دستگاه‌ اجرایی قزوین شناسایی می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۸۵۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۳۰ ساعت: ۱۴:۴۸ ↗ لینک کوتاه

فرماندار شهرسان قزوین:

زمین‌های مازاد دستگاه‌ اجرایی قزوین شناسایی می‌شود

محمد شفیعی گفت: پیرو سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر احداث یک میلیون واحد مسکن در طول سال و بر اساس تدابیر اتخاذ شده سهمیه‌ای برای شهرستان قزوین تخصیص داده شد و فرمانداران ماموریت دارند که در تمامی شهرها زمین‌های مازاد دستگاه اجرایی را شناسایی کنند.

زمین‌های مازاد دستگاه‌ اجرایی قزوین شناسایی می‌شود

محمد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به شناسایی و فروش املاک دولتی در قزوین اظهار کرد: پیرو سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر احداث یک میلیون واحد مسکن در طول سال و بر اساس تدابیر اتخاذ شده سهمیه‌ای برای شهرستان قزوین تخصیص داده شد و فرمانداران ماموریت دارند که در تمامی شهرها زمین‌های مازاد دستگاه اجرایی را شناسایی کنند.

وی افزود: تمام نقاط شهر قزوین با اطلاع و بدون اطلاع دستگاه اجرایی مورد بازبینی و بررسی قرار خواهد گرفت تا بتوانیم با انجام این موارد در دولت سیزدهم گام‌های موثری برداریم.

فرماندار شهرسان قزوین درباره ساماندهی راه‌های روستایی تاکید کرد: جهت ساماندهی راه‎های روستایی، بی سابقه‌ترین اعتبارات به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قزوین اختصاص داده شده است.

شفیعی عنوان کرد: به دلیل اینکه شناسایی راه‌‎ها بر اساس نیاز دهیاران، شوراها و بخشداری انجام گرفت لیست کارشناسی شده روستاها از جمله منطقه طارم که با هزار و 552 کیلومتر، جزو طولانی‌ترین راه‌های روستایی قزوین شمرده می‌شود، تهیه شد که در این رابطه تعدادی پروژه با اولویت‌بندی تعریف و به اداره راه انعکاس داده شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: برای پروژه‌های فعلی اعتبارات لازم پیش‌بینی شده است تا پس از انجام فرایندها در شرایط جوی مناسب طبق زمان بندی اداره راهداری، برنامه‌‌ریزی‌های در نظر گرفته شده اجرا شود.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان