۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین مدیران پروازی باید چمدان‌ها را ببندند/ برای بهبود معضلات اقتصادی قزوین آمدم
کد خبر: ۳۵۳۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۲۳ ساعت: ۸:۱۱ ↗ لینک کوتاه

خط و نشان استاندار جدید قزوین؛

مدیران پروازی باید چمدان‌ها را ببندند/ برای بهبود معضلات اقتصادی قزوین آمدم

محمدمهدی اعلایی گفت: مدیران پروازی جایگاهی در استان قزوین ندارند، این افراد یا با خانواده در استان ساکن شوند یا عرصه را برای سایر مدیران خالی نمایند.

مدیران پروازی باید چمدان‌ها را ببندند/ برای بهبود معضلات اقتصادی قزوین آمدم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ محمدمهدی اعلایی در مراسم تودیع و معارفه استاندار قزوین که دقایقی پیش در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین در همه حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و گردشگری دارای ظرفیت مطلق و نسبی است که امیدواریم با استفاده از این مزیت‌ها بتوانیم شرایط بهتری را فراهم کنیم.

وی افزود: به عنوان نماینده دولت سیزدهم در استان قزوین، فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " در هر جایگاهی که قرار دارید، تصور کنید که آنجا مرکزیت عالم است" را سرلوحه خود قرار دادم و انتظار دارم مدیران هم همین نگاه را در خدمت به مردم داشته باشند.

استاندار قزوین ادامه داد: نگاهم در اجرای امور متاثر از بیانیه گام دوم خواهد بود و انقلابی‌گری همراه با عقلانیت را در پیش خواهم گرفت و از خرد جمعی و مشارکت عمومی صاحب نظران در استان استفاده خواهم کرد و از نشاط جوانی و پیشنهادات نخبگان بهره خواهیم برد.

اعلایی بیان کرد: همه مدیران استان موظف خواهند بود که در شاخص‌های مختلف در گذشت زمان پیشرفت داشته باشند در غیر این صورت هیچ عذری پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول تاکید کرد: اولویت اصلی‌ام در رسیدگی به امور اقتصادی استان خواهد بود تا وضعیت قزوین بهبود یابد و با ارتقاء جایگاه اقتصادی استان حتی بتوانیم کمک رسان سایر استان‌ها هم باشیم.

وی عنوان کرد: یکی از شاخصه‌های بارز مردم قزوین اخلاقمداری است و علی رغم اینکه این استان سیاست‌زده خوانده می‌شود انتظارم این است که هم مسئولین و هم مردم در حوزه سیاسی اخلاق مدارانه رفتار کنند.

استاندار قزوین با اشاره به کلیدواژه انسجام در حل مشکلات استان، گفت: همگی مسئول بهبود زندگی مردم و ایجاد امید در آنها هستیم که این مسئله در گذشته آسیب دیده است.

اعلایی ادامه داد: بسیاری از مشکلات امروز کشور نتیجه تصمیمات اشتباه گذشته است؛ مثل وضعیت ارز که وقتی این تصمیم گرفته می‌شد گفتیم اشتباه است اما کاری که نباید را انجام دادند و امروز نتیجه را شاهد هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: یکی از مسائل ناخوشایندی که در استان قزوین شاهد آن هستیم بحث مدیرانی است که در داخل استان مقیم نیستند و در اصطلاح مدیران پروازی هستند در حالی که همه مدیران حتی مدیران غیربومی هم باید همراه خانواده‌های خود در استان مقیم شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که شاهد مدیران پروازی باشیم این برای ما پذیرفتنی نیست، مدیرانی که قادر به رعایت این اصل نیستند بهتر است در محل زندگی خود در کنار خانواده هایشان قرار گیرند و عرصه را برای سایر مدیرانی که می‌توانند برای خدمت به مردم در استان مقیم شوند، بازکنند.

استاندار قزوین با بیان اینکه مقابله فساد در استان بسیار جدی خواهد بود، گفت: اصل در انتخاب مدیران بر کارآمدی و پایبندی بر آرمان‌های نظام انقلاب است لذا بومی بودن یک مدیر مزیت است اما اصل نیست.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

قزوینی / ۲۶ آبا ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹

سلام از عجایب تاریخی خود استاندار پروازی هست رطب خورده منع رطب ..... ای وای عجبا
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان