۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین موانع تولید بیش از ۲۰۰واحد صنعتی استان قزوین رفع شد
کد خبر: ۳۵۳۳۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۸/۶ ساعت: ۱۳:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان صمت استان قزوین:

موانع تولید بیش از ۲۰۰واحد صنعتی استان قزوین رفع شد

عزیزالله افضلی گفت: براساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات ۲۳۴ واحد صنعتی و تولیدی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون برطرف شده است.

موانع تولید بیش از ۲۰۰واحد صنعتی استان قزوین رفع شد
به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین، عزیزالله افضلی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور جمعی از مسئولان در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات لازم برای تحقق راهبردی سال‌جاری انجام شده است و پیگیری برای حل مشکل برخی واحدها ادامه دارد که مصوبات لازم برای رفع آنها در ستاد تسهیل صورت گرفته است.

وی با اذعان به اینکه جلسات مختلفی از جمله ۴۵جلسه در راستای تسهیل و رفع موانع تولید از ابتدای سال‌جاری برگزار شده است، افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی نتیجه و خروجی این جلسات بوده است.

رئیس سازمان صمت استان قزوین عنوان کرد: براساس مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات ۲۳۴ واحد صنعتی و تولیدی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون برطرف شده است.

مجوزهای لازم برای رفع هفت واحد صنعتی مطرح شد

افضلی بیان کرد: مشکلات هفت واحد صنعتی در بخش‌های مختلف بانکی، زیست محیطی و بین دستگاهی در جلسه امروز عنوان شد که براساس مجوزهای قانونی برای رفع مشکل آنها اقدام می‌کنیم.

وی در پایان یادآور شد: از تصویب هر نوع مصوبه‌ای که با قوانین بالادستی مغایر باشد، باید جلوگیری شود و این براساس دستورالعمل سازمان بازرسی و یکی از شروط اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای حل مشکلات واحدهای صنعتی است.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات شرکت‌های تولیدی از جمله شرکت آرد صنعت ماشین مبتکران، شرکت بهشت کویر آریان، شرکت استخراج و فرآوری مواد اولیه شیشه، شرکت طرح توسعه فورج البرز، شرکت صنایع شیمی و پتروشیمی ایران و شرکت هفت الماس توسط مسئولان آنها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان