۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برخی مدیران در قزوین کاخ‌سازی می‌کنند/ تبعیض روح شهر را آزرده است
کد خبر: ۳۵۳۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۸ ساعت: ۲۳:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

برخی مدیران در قزوین کاخ‌سازی می‌کنند/ تبعیض روح شهر را آزرده است

آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: امروز معضلی که مردم در شهرها با آن مواجه هستند نیز تبعیض در ساخت و سازهاست به گونه‌ای که به کشاورزان اجازه ساخت حتی یک سرپناه را هم نمی‌دهند در حالی که برخی مدیران شهری کاخ می‌سازند.

برخی مدیران در قزوین کاخ‌سازی می‌کنند/ تبعیض روح شهر را آزرده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم معارفه شهردار جدید قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار شد ضمن تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: امنیت از شاخصه‌های مهم در جامعه است و شاید اگر وضعیت جنگی در شهر سوریه و حلب را مشاهده نکرده بودیم نیز به اهمیت امنیت در شهرها پی‌‌ نمی‌بردیم.

وی افزود: شهرها یک ظاهر و یک باطن دارند که خیابان‌ها و ساختمان‌ها و مراکز مختلف نیز ظاهر شهر را تشکیل می‌دهند و باطن شهرها هم معنویت است که برای مردم آسایش و آرامش به ارمغان می‌آورد.

آبادی مساجد شهر موجب احیاء فرهنگ و عدالت می‌شود
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: آبادی مساجد در شهرها موجب تقویت فرهنگ، عدالت، فرهیختگی، آگاهی و انسجام و وحدت می‌شود.

عابدینی ادامه داد: هیچ زمانی مانند امروز شاهد دولت انقلابی، قوه قضائیه‌ای که پای کار اجرای عدالت باشد، مردم عدالت‌خواه و قانون‌مدار، مدیران لایق و مجرب، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های عظیم نبودیم.

وی ادامه داد: اکنون زمان مناسبی برای تحولات جدی و ساختن شهرها براساس الگوی اسلامی است چون همه بسترها محیا بوده و فقط یک همت جدی نیاز است.
 
امام جمعه قزوین تصریح کرد: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت دانشمندان این دیار نیز شهری در شأن جمهوری اسلامی بسازیم و در خدمت به مردم اقدامی شایسته داشته باشیم.

وی تاکید کرد: امروز باید در خدمت به مردم طهارت و پاکی از فساد و دست برد به بیت‌المال را ابقاء کنیم تا امید و اعتماد در دل مردم ایجاد شود چراکه جامعه تشنه عدالت و اعتماد است.

مدیران شهری در خدمت به مردم به بیت‌المال دست‌درازی نکنند
 
نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: برای ورود به دنیای اسلام درب‌های متعددی وجود دارد که مهمترین درب، باب عدالت است و در طول تاریخ هم بسیاری از مردم از این باب به دین اسلام گرویدند.

عابدینی تصریح کرد: امروز معضلی که مردم در شهرها با آن مواجه هستند نیز تبعیض در ساخت و سازهاست به گونه‌ای که به کشاورزان اجازه ساخت حتی یک سرپناه را هم نمی‌دهند در حالی که برخی مدیران شهری کاخ می‌سازند.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: امیدواریم مدیران جدید که وارد عرصه می‌شوند شهری به دور از تبعیض و همراه با کرامت انسانی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان