۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رویداد رسانه‌ای "مسیر جهادی" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۳۰۶۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۶ ساعت: ۱۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین:

رویداد رسانه‌ای "مسیر جهادی" در قزوین برگزار می‌شود

سجاد عنایتی گفت: اولین رویداد رسانه‌ای استان قزوین با عنوان "مسیر جهادی" در موضوعات علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اجتماعی برگزار می‌شود.

رویداد رسانه‌ای "مسیر جهادی" در قزوین برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ سجاد عنایتی در نشست خبری که ظهر امروز(دوشنبه) در جهاد دانشگاهی استان قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: اولین رویداد رسانه‌ای استان قزوین در موضوعات علمی، فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی با همکاری سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین، سازمان بسیج رسانه استان قزوین، سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین، روابط عمومی جهاد دانشگاهی و خانه مطبوعات برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری رویداد رسانه‌ای "مسیر جهادی" در قزوین تصریح کرد: این جشنواره اولین رویدادی است که در بازه زمانی سه روزه با حضور تیم‌های رسانه‌ای برگزار می‌شود و تیم‌ها در یک فضای کاری اشتراکی با هم به رقابت می‌پردازند.

وی عنوان کرد: مخاطب این رویداد اصحاب رسانه هستند و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری یا افرادی که در حوزه رسانه حرفی برای گفتن دارند؛ می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

عنایتی ابراز کرد: رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی با هدف تمرکز رسانه‌ها در مورد حرکت‌های جهادی در حوزه‌های اجتماعی، پژوهشی، آموزشی، علمی و فرهنگی و همچنین یافتن راه حل و راهکارهایی برای حل مشکلات حرکت‌های جهادی در محورهای مختلف برگزار می‌شود.

برگزاری رویداد رسانه‌ای با هدف یافتن راهکار رفع مشکلات حرکت‌های جهادی

وی بیان کرد: تصمیم داریم در این رویداد رسانه‌ای با دوری از مسائل سیاسی، یک بحث رسانه‌ای را دنبال کرده؛ ضمن اینکه تمرینی برای انجام کار گروهی باشد تا بتوانیم همراه دیگر مجموعه‌ها جریان خوبی را در فضای رسانه‌ای استان رقم بزنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه  برنامه‌ریزی ما این است که رویداد در دهه فجر برگزار شود، ابراز کرد: رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی در بهمن ماه ۱۴۰۰ و در بازه زمانی سه روزه برگزار خواهد شد؛ همچنین دو پیش رویداد به صورت کارگاهی در آذر و دی ماه سال جاری پیش‌بینی شده که در این کارگاه‌ها علاوه بر ارائه یک سری آموزش‌ها به تیم‌های رسانه‌ای، موضوعات اصلی رویداد نیز مطرح خواهد شد.

وی در ادامه گفت: رویداد رسانه‌ای مسیر جهادی در بخش‌های خبر، مصاحبه، گزارش و تولیدات چند رسانه‌ای برگزار شده و امتیازها به صورت تیمی توسط داوران استانی و کشوری معرفی شده از سوی خانه مطبوعات داده می‌شود.

عنایتی عنوان کرد: جوایز در نظر گرفته شده برای این رویداد برای تیم اول مبلغ سه میلیون تومان، تیم دوم دو میلیون تومان و تیم سوم یک میلیون تومان است؛ البته جوایز افزایش خواهد یافت ضمن اینکه در کنار این جوایز رایزنی‌هایی هم انجام شده تا بحث وام خرید کالا، استفاده از خدمات درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی و همچنین حمایت‌های سازمان سراج و سازمان فضای مجازی بسیج به تیم‌های برگزیده افزوده شود.

مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی قزوین در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین ارائه پیشنهادات و نظرات خود با شماره تماس ۳۳۳۳۷۶۹۱ داخلی ۳۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان