۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین روند انتخاب شهردار را تایید نمی‌کنم/ به استانداری شکایت کردم
کد خبر: ۳۵۳۰۰۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۲ ساعت: ۱۰:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر اسفرورین:

روند انتخاب شهردار را تایید نمی‌کنم/ به استانداری شکایت کردم

عسگری گفت: نسبت به نحوه انتخاب گزینه شهرداری اسفرورین که در غیبت بنده اتفاق افتاده است نیز اعتراض کرده و شکایتم را به استانداری هم ارائه کرده‌ام.

روند انتخاب شهردار را تایید نمی‌کنم/ به استانداری شکایت کردم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ انتخاب شهردار شهر اسفرورین در دستور کار شورای این شهر قرار دارد که البته این انتخاب با حواشی متعددی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.

باتوجه به آنچه که در فضای مجازی منتشر شده و طبق شنیده‌ها، اعضای شورای شهر در نبود رئیس شورا گزینه مدنظرشان را انتخاب و به استانداری معرفی کرده‌اند. 

طبق شنیده‌ها شخص مورد نظر با حمایت و فشارهای یکی از نمایندگان مجلس به این شورای شهر تحمیل شده و طبق اخبار رسیده این گزینه پیش‌ از این به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم انتخاباتی نماینده مذکور مشغول به فعالیت بوده که حالا قرار است در پست شهرداری اسفرورین منصوب شود. 
 
عسگری، رئیس شورای شهر اسفرورین درگفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، با بیان اینکه مخالف انتخاب گزینه فعلی برای تصدی شهرداری اسفرورین است، اظهار کرد: بنده با جدیت اعلام کرده‌ام که انتخاب این گزینه نباید صورت گیرد تا زمانی که روند شکوایه به نتیجه برسد.

وی تصریح کرد: نسبت به نحوه انتخاب گزینه شهرداری اسفرورین که در غیبت بنده اتفاق افتاده اعتراض کردم و شکایتم را به استانداری ارائه کرده‌ام.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان