۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تعطیلی کارخانه‌ها براثر سیاست‌های غلط در واگذاری به بخش خصوصی است
کد خبر: ۳۵۲۹۴۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱۹ ساعت: ۸:۳۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تعطیلی کارخانه‌ها براثر سیاست‌های غلط در واگذاری به بخش خصوصی است/ احیاء ۷۰واحد تولیدی قزوین

هدایت الله جمالی پور گفت: متاسفانه به دلیل سیاست‌های غلطی که در گذشته برای واگذاری واحدهای تولیدی دولتی و بخش‌های عمومی به خصوصی اتخاذ شده نیز برخی از واحدها را با چالش مواجه کرده و رو به تعطیلی رفتند.

تعطیلی کارخانه‌ها براثر سیاست‌های غلط در واگذاری به بخش خصوصی است
هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ درباره اقدامات انجام شده در راستای تحقق شعار سال، اظهار کرد: علی رغم شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمن، استان تمام عزم خود را در راستای تحقق شعار سال بسیج کرده است.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی از جانب مسئولین، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین برای حمایت از تولید انجام شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: قزوین از لحاظ اقتصادی نسبت به بسیاری از استان‌ها از موقعیت بهتری برخوردار است چراکه واحدهای تولیدی استان دارای شرایط مناسبی هستند.

جمالی پور اذعان کرد: تولید یکی از عناصر و مولفه‌های امنیت پایدار است و حمایت شایسته از تولید در جهت رونق اقتصادی، رفاه عمومی و امنیت پایدار می‌تواند موثر باشد.

این مقام مسئول گفت: تلاش کرده ایم تا تمامی ظرفیت‌های استان را در خدمت تولید و تولیدگران قرار دهیم و در این راستا یک روز در هفته بازدید از واحدهای تولیدی با هدف مانع‌زدایی و رفع گره‌ها انجام می‌شود.

مهمترین وظیفه مسئولین مانع‌زدایی از بخش تولید است

وی ادامه داد: مجموعه مدیران قزوین به این باور رسیده‌اند که مهمترین وظیفه آن‌ها حمایت از تولید و فراهم کردن ظرفیت‌های مناسب برای رونق و رشد تولید در استان است.

استاندار قزوین اذعان کرد: متاسفانه به دلیل سیاست‌های غلطی که در گذشته برای واگذاری واحدهای تولیدی دولتی و بخش‌های عمومی به خصوصی اتخاذ شده نیز برخی از واحدها را با چالش مواجه کرده و رو به تعطیلی رفتند.

جمالی پور تصریح کرد: در دو سال اخیر با همت مدیران استان قزوین، نزدیک به 70 واحد تولیدی در استان قزوین که با مشکل و چالش مواجه بودند به چرخه تولید بازگشتند و امروز به عنوان واحدهای موفق فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول افزود: تعداد دیگری از واحدها نیز در حال احیاء هستند اما در تلاش هستیم بقیه واحدهایی که به طور کامل از مدار خارج شده بودند، با واگذاری ظرفیت‌ها به تولید کنندگان جدید، مجدد راه‌اندازی شوند.

وی در پایان درباره تسهیلات پرداخت شده جهت احیای واحدهای تولیدی، گفت: تسهیلات پرداخت شده به تولیدکنندگان جهت بازگشت به تولید بر اساس مصوبات قانونی مجلس و دولت است و سعی داریم که از این امتیازات به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان