۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین باغستان‌های قزوین تشنه تزریق بودجه هستند
کد خبر: ۳۵۲۹۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱۹ ساعت: ۱۶:۰ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای شهر قزوین:

باغستان‌های قزوین تشنه تزریق بودجه هستند

فاطمه اشدری گفت: باغستان‌ها تشنه آب نیستند، باغستان‌ها تشنه یک بودجه کوچک برای لایروبی هستند و علارغم نامه‌های پی‌درپی که به دست سرپرست شهرداری می‌رسد هنوز توان پرداخت این رقم کوچک را پیدا نکرده‌ایم.

باغستان‌های قزوین تشنه تزریق بودجه هستند
فاطمه اشدری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درباره درخواست مساعدت ۷۰میلیون تومانی پلیس راهور استان از شهرداری اظهار کرد: نسبت به این لایحه و درخواست‌های این چنینی در زمانی که با رکود درآمدی شهرداری قرار داریم و نمی‌توانیم برخی ردیف‌های بودجه را اجرا کنیم باید تامل کرد.

وی افزود: در کنار همین درخواست‌ها باید بگویم که باغستان‌ها تشنه آب نیستند، باغستان‌ها تشنه یک بودجه کوچک برای لایروبی هستند و علارغم نامه‌های پی‌درپی که به دست سرپرست شهرداری می‌رسد هنوز توان پرداخت این رقم کوچک را پیدا نکرده‌ایم.

عضو شورای شهر قزوین گفت: ما نمی‌خواهیم همراه بخش‌هایی که برای مردم خدمت و دلسوزی می‌کنند نباشیم اما نظر من این است که همه این لوایح و نامه‌ها با دقت بیشتری بررسی شود، بنابراین فکر می‌کنم باید این نامه‌ها جمع‌آوری شود و بنا به فراخور وضعیت درآمدی شهرداری، کمکی در قالب هدیه تقدیم این سازمان‌های خدمت‌رسان شود.

اشدری تصریح کرد: ما با این کمک‌ها مخالفتی نداریم‌، اما بدهکاری‌های روزمره و کارهای جاری عمرانی شهر که در اولویت هستند نیز بر زمین مانده است.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان