۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین خصوصی‌سازی بلای جان کارخانجات تولیدی در قزوین/ با فساد سازمان یافته در استان روبرو هستیم
کد خبر: ۳۵۲۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۸ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک عنوان کرد؛

خصوصی‌سازی بلای جان کارخانجات تولیدی در قزوین/ با فساد سازمان یافته در استان روبرو هستیم

فاطمه محمدبیگی با اشاره به اینکه خصوصی‌سازی اشتباه بلای جان کارخانجات تولیدی در قزوین است گفت: متاسفانه ما با درگاه‌هایی از فسادهای سازمان یافته در کشور و استان مواجه هستیم که نیازمند برخورد شجاعانه قوه قضائیه است.

خصوصی‌سازی بلای جان کارخانجات تولیدی در قزوین/ با فساد سازمان یافته در استان روبرو هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی در جلسه دیدار حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با اقشار مردم استان قزوین که ظهر امروز در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه ما با درگاه‌هایی از فسادهای سازمان یافته در کشور و استان مواجه هستیم که نیازمند برخورد شجاعانه قوه قضائیه است.

وی افزود: خصوصی سازی‌ها برخی شرکت‌های استان را به تعطیلی کشانده به طوری که با ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد اولیه را می‌خرند و شبانه می‌فروشند و کارگران را اخراج می‌کنند.

نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: امروز شاهد گسترش صنایع فولادی و صدور مجوز برای صنایع آب‌بر در استان هستیم و این در حالی است که قزوین با بحران آب و فرونشست زمین دست و پنجه نرم می‌کند.

محمدبیگی با بیان اینکه در حوزه محیط زیست اتفاقاتی می‌افتد که آینده قزوین را به مخاطره انداخته است، تاکید کرد: عملکرد دستگاه‌ها در نحوه تعامل با مردم نیازمند بررسی و بازنگری است؛ برخی به دنبال کاهش سرمایه‌های اجتماعی هستند.

محمدبیگی عنوان کرد: اتفاقات تلخی در استان رقم خورده است؛ زمین خواری‌هایی در نقاط مختلف استان قزوین انجام شده؛ برخی تعاونی‌های مسکن  پس‌از ۳۰سال هنوز مشکل دارند که نیاز به رسیدگی دارد.

وی عنوان کرد: مردم استان قزوین در حوزه وقف مشکلاتی دارند؛ اوقاف زیاران، قشلاق و محمود آباد از آن جمله است که باید در سطح ملی حل شود و خواستاریم تا قوه قضائیه کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل دهد تا مشکلات را حل کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: بسیاری از پرونده‌های مردمی که به دفتر ما می‌رسد، پرونده‌های قضایی است و خیلی جاها دست ما بسته است.

محمدبیگی خطاب به رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: به داد مردم برسید، مردم ما مظلوم واقع شدند و ما امروز این مظلومیت را در جلسه شورای اداری استان قزوین دیدیم چون حتی برای صحبت نماینده مردم هم فرصت مناسبی دیده نشده بود درحالی که ما مشکلات زیادی برای گفتن داریم.

وی اضافه کرد: نماینده مردم قزوین بعداز دو سال فرصت پیدا کرده بود که مشکلات مردمش را بیان کند اما یک زمان پنج دقیقه‌ای به او دادند که این نوع برنامه‌ریزی مناسب نیست؛ وقت ویژه‌ای از رئیس قوه قضائیه می‌خواهیم تا موضوعات را مطرح کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس در پایان گفت: از مواضع انقلابی آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان که همواره در موارد مختلف به نفع مردم اقدام و تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان