۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بهره برداری از خط تولید محصول جدید پارس در هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۳۵۲۷۴۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۸ ساعت: ۶:۵۷ ↗ لینک کوتاه

با حضور فرمانده سپاه استان قزوین صورت گرفت؛

بهره برداری از خط تولید محصول جدید پارس در هفته دفاع مقدس

شرکت لوازم خانگی پارس در هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته، خط تولید محصول جدید ۵ فوت خود را افتتاح کرد.

بهره برداری از خط تولید محصول جدید پارس در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ افتتاح خط تولید محصول جدید 5 فوت شرکت لوازم خانگی پارس در هفته دفاع مقدس با حضور سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه استان قزوین و سرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، محمد زاده مدیرعامل پارس و کارکنان این شرکت برگزار شد.

سرداررفیعی آتانی در این مراسم با اشاره به اینکه تولیدکنندگان امروز رزمندگان پرافتخار این ملت هستید و به فرموده مقام معظم رهبری مرگ برامریکای امروز خدمت به مردم است، اظهار کرد: هرچه امید به ملت بدهیم دشمنان اسلام وایران  ناامید ومایوس می‌شوند.

وی افزود: امروز فعالان حوزه تولید و صنعت در اوج عزت وافتخار هستند و باید عقب افتادگی‌های اقتصادی صنعت خودمان را باهمت پولادین تولیدکنندگان به کمال برسانیم و در این مسیر سپاه را همراه و پشتیبان خود بدانند.

فرمانده سپاه استان قزوین با تاکید بر حمایت از تولید ملی ادامه داد: شما کارگران و مردم ایران در اوج عزت وافتخار هستید. ایران اسلامی انتقام خود را با درهم شکستن ابهت امریکا در عین الاسد به رخ دنیا کشید و انتقام اصلی ما خروج مفتضحانه امریکا و اسرائیل از منطقه است.

ایرج محمدزاده مدیرعامل پارس نیز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به فعالیت این شرکت در دوران جنگ اظهار کرد: در دوران جنگ این شرکت 80 درصد بازار مورد نیاز لوازم خانگی کشور را تولید می کرد تا در خدمت خانواده‌های رزمندگان باشد.

امروز خط مقدم مبارزه با استکبار شهرک‍های صنعتی هستند

مدیرعامل پارس با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در شعار سال‌های اخیر افزود: اگر روزی خط مقدم مبارزه با عوامل استکبار و صدامیان جنوب و غرب کشور بود. امروز خط مقدم مبارزه با استکبار شهرک‍های صنعتی هستند.

وی ادامه داد: امروز بسیجیان، رزمندگان و فرماندهان جنگ، همین کارگران صنایع و بخش اقتصادی کشور هستند.

محمدزاده تصریح کرد: من از طرف کارگران، مدیران و پرسنل ولایتمدار و بسیجی پارس خواهشمندم که حمایت از صنعت و اقتصاد کشور بیشتر از گذشته شود.

مدیرعامل پارس اذعان کرد: علی رغم اینکه در سال گذشته در تامین مواداولیه با مشکل روبه رو بودیم، توانستیم 140 هزار دستگاه محصول تولید کنیم تا خلا شرکت‌هایی را که بعد از تحریم امریکا از کشور خارج شدند جبران کنیم.

محمدزاده همچنین با اشاره به محصول 5 فوت جدید پارس گفت: انتظار شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی این است که اجازه ورود به شرکت هایی که در سخت ترین شرایط کشور را ترک کردند و هزینه های سنگینی را برای مردم و مجموعه اقتصاد کشور تحمیل کردند، داده نشود؛ خصوصا با توجه به اینکه شرکت های تولیدی درحال رشد و گسترش بیش از پیش در زمینه محصولات لوازم خانگی هستند.

شرکت پارس کارگران را دراولویت خود قرار داده است

مدیرعامل پارس اضافه کرد: محصول جدید پارس برای فضاهای کوچک طراحی شده است. این محصول با تکنولوژی روز تولید شده است و با دارا بودن کیفیت مناسب قابل رقابت با مدل های خارجی است.

وی با اشاره به نیاز کشور به اشتغال و تولید ادامه داد: هردستگاه یخچال تولیدی این شرکت بیش از 400 قطعه دارد که عموما از قطعه سازان همین استان تامین می‌شود و زنجیره ای که در مورد اشتغال ایجاد کرده است به هزاران نفر می‌رسد.

محمدزاده عنوان کرد: با وجود رکودی که در بازار حاکم است شرکت پارس کارگران را دراولویت خود قرار داده و به موقع دستمزد و سبد معیشتی کارگران را پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: طی قراردادی با شرکت اسنوا قرار است پارس 60 هزار دستگاه انواع یخچال را با همکاری این برند تولید کند که این قرارداد بر اشتغال پایدار کارگران ما بسیار موثر است.

مشارکت شرکت لوازم خانگی پارس در طرح کمک های مومنانه

مدیر عامل شرکت لوازم خانگی پارس بیان کرد: همزمان با اربعین حسینی، بسته های کمک معیشتی در قالب مسئولیت های اجتماعی بین نیازمندان استان قزوین توزیع شد.

محمدزاده با بیان اینکه این شرکت از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون همواره کنار مردم آسیب دیده از این ویروس هستند گفت: لوازم خانگی پارس با اهدای کمک 200 میلیون ریالی دراولین روز از هفته دفاع مقدس به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفت.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط سپاه منطقه و حوزه شهید بابایی ۷۰۰ کیلو برنج به ارزش ۱۵ میلیون تومان و اختصاص ۵ میلیون تومان کارت هدیه به مناطق محروم منطقه اهدا شد.

مدیرعامل پارس همچنین گفت: این شرکت تلاش کرده تا در شرایط کرونا با قدرت به تولید ادامه دهد تا ضمن تحقق به فرامین مقام معظم رهبری، نسبت به اقشار جامعه وظیفه خود را جامعه عمل بپوشاند.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح خط تولید محصول جدید پارس با اهدا لوح تقدیر وهدیه ای ازخانواده شهدای کارگری وچند تن از رزمندگان ایثارگر کارگری شهرستان البرز تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان