۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان پیک ششم کرونا خواهیم بود
کد خبر: ۳۵۲۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۳ ساعت: ۲۰:۳۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان پیک ششم کرونا خواهیم بود

هدایت الله جمالی‌پور گفت: استان قزوین از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده؛ مدیریت پیک پنجم با توجه به شرایط فعلی کار بسیار سختی بود ؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کاهش یابد با پیک ششم مواجه خواهیم شد.

با کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان پیک ششم کرونا خواهیم بود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، هدایت الله جمالی‌پور عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: استان قزوین از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده؛ مدیریت پیک پنجم با توجه به شرایط فعلی کار بسیار سختی بود ولی از این پیک نیز عبور کردیم.

وی افزود: اگر بخواهیم شرایط بهتری را در حوزه اشتغال، نشاط و فضای اجتماعی رقم بزنیم قطعا باید رعایت پروتکل ها را اولویت قرار دهیم.

استاندار قزوین تاکید کرد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی یکی از راه‌های عبور از این شرایط سخت است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد با پیک ششم مواجه خواهیم شد و شاید شرایط سخت‌تر از پیک پنجم باشد.

جمالی پور اذعان کرد: در فصل سرما شیوع کرونا سریع‌تر اتفاق می‌افتد و به دلیل همزمانی بیماری کرونا با آنفولانزا و سرماخوردگی شرایط بسیار سخت خواهد بود؛ لازم است در بحث رعایت پروتکل ها جدیت بیشتری داشته باشیم.

این مقام مسئول ابراز کرد: لازم است که مناسبت‌ها و برنامه‌ها با حساسیت بیشتری برگزار شود چراکه امام حسین(ع) هم حتی راضی نیستند مراسمی گرفته شود که جان افراد به خطر بیفتد.

وی ادامه داد: گروه‌های مذهبی مراسم‌های برگزار شده توسط مقام معظم رهبری را الگو قرار دهند تا در شرایط سختی قرار نگیریم.

استاندار قزوین در پایان اذعان کرد: امید ما این است که تا 15 روز آینده استان در وضعیت زرد قرار گیرد و اگر پروتکل‌ها رعایت نشود به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان