۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین خبرنگاران بسیجی با کادر درمان بیمارستان ولایت قزوین دیدار کردند
کد خبر: ۳۵۲۶۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

خبرنگاران بسیجی با کادر درمان بیمارستان ولایت قزوین دیدار کردند

همزمان به هفته دفاع مقدس و در سومین روز این هفته، خبرنگاران بسیجی با حضور در بیمارستان ولایت قزوین با کادر درمان این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کردند.

خبرنگاران بسیجی با کادر درمان بیمارستان ولایت قزوین دیدار کردند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از خبرنگاران بسیجی با حضور در بیمارستان ولایت با کادر درمان این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که به همت سازمان بسیج رسانه استان قزوین صورت گرفت، با اهدای شاخه گل و بسته فرهنگی از کادر درمان تجلیل کردند.

دفاع مقدس یادآور روزهای همدلی مردم در جامعه است که شرایط کرونایی موجود بهانه‌ای شد تا مدافعان سلامت با تلاش در خط مقدم مقابله با کرونا، جلوه ایثار و همدلی این دوران را بار دیگر احیا کنند.

امروز عرصه دفاع تغییر کرده و صیانت از جان و حفظ سلامت مردم بخش قابل توجهی از فعالیت‌های کادر درمان است و بیماری کرونا شرایطی را برای کادر درمان ایجاد کرده تا در راستای حفظ سلامت مردم، سعی و توان خود را به کار گیرند.

گفتنی است در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر شهرستان آبیک، عصر خاطره با رزمندگان خبرنگار، رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر و دیدار با خبرنگار جانباز در شهر محمدیه، اجرای نذر خون و برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی خلاق در حوزه دفاع مقدس، بازدید اصحاب رسانه آبیک از صنایع و نشست با جهادگران تولید، برگزاری مسابقه تیراندازی سیمیلاتور و نشست مجازی با یکی از کارشناسان رسانه و مستندساز حوزه مقاومت شکست هیمنه استکبار پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان