۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است
کد خبر: ۳۵۲۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۱ ساعت: ۱۵:۳۰ ↗ لینک کوتاه

تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است

امام جمعه قزوین گفت: برخی تلاش می‌کردند که با تکیه بر همین ظالمان و ستمگران که جز منافع خود به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنند، تکیه کنند اما همگان دیدند که هیچ خیری از آنها به ملت نرسید

تکیه بر ظالمان خیری برای این کشور نداشته است
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین و جمعی از معاونان، با تبریک آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس اظهار کرد: خدای متعال فرموده «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» یعنی (اگر (آئین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد) و تفسیر این آیه را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرم مشاهده کردیم.

وی تصریح کرد: خدای متعال فرموده به ستمگران تکیه نکنید چرا که از میان خواهید رفت و همه دیدند که همان کسانی که از صدام در جنگ تحمیلی حمایت می‌کردند، صدام را به نابودی کشاندند و او را از بین بردند.

امام جمعه قزوین افزود: برای کشور کویت نیز سرنوشتی مشابه رقم خورد، در حالی که کویت در دوران جنگ تحمیلی از صدام حمایت می‌کرد، مدتی بعد توسط همان صدام به آتش کشیده شد و این جمهوری اسلامی ایران بود که به مدد آنها رفت و چاه‌های نفت آتش گرفته کویت را خاموش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته برخی تلاش می‌کردند که با تکیه بر همین ظالمان و ستمگران که جز منافع خود به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنند، تکیه کنند اما همگان دیدند که هیچ خیری از آنها به ما نرسید و آنها که به دشمنان تکیه کردند، رسوای عالم شدند.

وی بیان کرد: خدای متعال فرموده ما باد را فرمان دادیم تا یاری‌گر مؤمنان در مقابله با دشمنان باشد و نمونه آن را در طبس مشاهده کردیم و در آیه دیگر فرموده برخی از نیروهای الهی به اندازه باد هم اثر بیرونی ندارند اما کارشان را انجام می‌دهند و زمینه غلبه بر دشمن را فراهم می‌آورند.

آیت‌الله عابدینی با تشریح آیه ۶۰ سوره مبارکه انفال عنوان کرد: ما به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» با امر رهبر معظم انقلاب عمل کردیم و در عرصه نظامی و دفاعی به این همه عزت و عظمت دست یافتیم و اگر در عرصه‌های دیگر نیز به آیات قرآن عمل کنیم، به اوج قله‌های عزت و عظمت دست خواهیم یافت.

امام جمعه قزوین اظهار کرد: خداوند تاکید کرده است وقتی در مقابل دشمنان قرار گرفتید، ثابت قدم و زیاد به یاد خدا باشید و اگر ثابت قدم باشید، یقیناً پیروزی از آنِ شما خواهد بود و ذلت و خواری نصیب دشمنان می‌شود.

سردار رستمعلی رفیعی‌آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) نیز در این دیدار با تبریک هفته گرامیداشت دفاع مقدس، به تشریح برخی از برنامه‌های سپاه صاحب الامر (عج) استان پرداخت.


انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان