۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید
کد خبر: ۳۵۲۶۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۰ ساعت: ۱۹:۳۵ ↗ لینک کوتاه

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید

آپدیت جدید تلگرام از راه رسید. در نسخه ۸ اپلیکیشن Telegram شما تم های مجزا برای چت‌ها، رسید پیام در گرو‌ها و ... را دریافت می‌کنید.

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید
 

به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین ؛بر اساس اطلاعاتی که در وب‌سایت رسمی تلگرام ذکر شده، نسخه جدید این پیام‌رسان قابلیت تازه‌ای برای انتخاب تم چت‌ها دارد.

تم‌های جدید

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید

طراحان این اپلیکیشن ۸ تم جدید طراحی کرده‌اند که می‌توانید آن‌ها را برای چت‌های مختلف به‌طور جداگانه انتخاب کنید؛ بنابراین اگر از آن دسته کاربران هستید که صفحات چت خصوصی زیادی دارید، می‌توانید با انتخاب یک تم مجزا برای هر دو طرف، هر گفتگو را به راحتی از دیگری تشخیص دهید. با این کار دیگر هیچ پیامی را اشتباهی به جای دوست خود، برای رئیس شرکت‌تان نخواهید فرستاد! هر تم دارای حباب پیامی است که طیف رنگی خاص خودش را دارد. به‌علاوه، تصویر پس‌زمینه هر تم متحرک است و الگو‌های زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

اموجی‌های متحرک

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید

اموجی‌های متحرک دوست‌داشتنی هستند و اکنون کاربران مدتیست که می‌توانند از آن‌ّها در چت‌های تلگرام خود استفاده کنند. در این نسخه با ارسال ایموجی‌های جدید و تپ کردن روی آن‌ها افکتی به صورت تمام صفحه اجرا می‌شود. اگر شما و طرف مقابل به‌صورت همزمان در صفحه چت باشید، انیمیشن و لرزش ایموجی‌ها به شکل همزمان در هر دو دستگاه پخش می‌شود. با این روش می‌توانید احساساتتان را بهتر و نزدیک‌تر به دوستتان انتقال دهید.

رسید خوانده شدن پیام در گروه‌های کوچک

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید

یکی از امکانات جدیدی که نسخه ۸.۰.۱ تلگرام برای گروه‌ها ارائه می‌کند، امکان دریافت رسید خوانده شدن پیام است. اگر روی پیام‌ها تپ کنید، در بالای منویی که باز می‌شود، گزینه‌ای را می‌بینید که نشان می‌دهد چند نفر پیام شما را دیده‌اند. البته تلگرام برای حفظ حریم خصوصی این اطلاعات را فقط تا ۷ روز نگه می‌دارد.

ضبط اجرای زنده و چت‌های تصویری

آپدیت جدید تلگرام با امکانات جذاب رسید

تلگرام از میلیون‌ها کانال میزبانی می‌کند و بسیاری از این کانال‌ها محتوا‌های مختلفی را به‌صورت زنده پخش می‌کنند. در آپدیت جدید تلگرام شما قادر خواهید بود به راحتی پخش زنده و چت‌های تصویری را ضبط کنید تا بعداً بتوانید مجدداً آن‌ها را ببینید و با دیگران به اشتراک بگذارید. در این نسخه گزینه‌هایی برای ضبط تصویر و صدا یا فقط صدا درنظر گرفته شده‌اند. چنان‌چه گزینه ضبط را بزنید، پس از پایان پخش زنده، فایل آن به‌صورت خودکار در بخش Saved Messages ذخیره می‌شود.



انتهای پیام/1404

منبع: برترین ها

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان