۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین برنامه‌های کانون خواهران بسیج رسانه قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد
کد خبر: ۳۵۲۵۹۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۰ ساعت: ۱۳:۱۷ ↗ لینک کوتاه

در گفت‌وگو با صبح قزوین؛

برنامه‌های کانون خواهران بسیج رسانه قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد

محمد کشاورز همزمان با هفته دفاع مقدس از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در این ایام خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.

برنامه‌های کانون خواهران بسیج رسانه قزوین در هفته دفاع مقدس تشریح شد

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به برنامه‌های سازمان بسیج رسانه در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این هفته پیش‌بینی شده که برگزاری مسابقه کتابخوانی، هیئت القلم، نشست خبری، دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح نذر خون، برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی خلاق در حوزه دفاع مقدس، مسابقه تیراندازی، نشست اخلاق و رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و عصر خاطره با رزمندگان خبرنگار اشاره کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از سی ویکم شهریورماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه ادامه دارد، افزود: نخستین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت» نامگذاری شده و برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت‌نامه شهیدسردار سلیمانی، برگزاری هیئت القلم با حضور مادر شهید شیری و دیدار و مصاحبه با همرزمان شهیدطهماسب شیخ حسنی پیش‌بینی شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: دومین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «شهیدان، جانبازان، آزادگان، صلابت و فخرآفرینی، سربازان» نامگذاری شده و نشست خبری اصحاب رسانه با فرمانده هوانیروز و فرمانده پادگان شهید جوادنیا، فرمانده تاکستان و معارفه مسئول جدید کانون بسیج رسانه و طرح «هرکوچه شهید، یک حسینیه» به یاد خبرنگار شهیدکریم اصغری برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج رسانه محمدیه معرفی می‌شود

کشاورز با بیان اینکه روز جمعه و سومین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «معنویت، زنان، خانواده و سلامت» نامگذاری شده است، اذعان کرد: بازدید خواهران خبرنگار بسیجی از بیمارستان و تقدیر از کادر درمان، برگزاری میز خدمت اصحاب رسانه در نماز جمعه آبیک و دیدار اصحاب رسانه شهرستان البرز با امام جمعه محمدیه و معارفه مسئول کانون بسیج رسانه از برنامه‌هایی است که در این روز دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: چهارمین روز هفته دفاع مقدس با عنوان «ولایتمداری،جوانان،علم ودانش پژوهشی» نامگذاری شده و برنامه‌های مختلفی در این روز درنظرگرفته شده است که از جمله آن می‌توان به دیدار با خانواده شهیدا جاویدالاثر شهرستان آبیک، عصر خاطره با رزمندگان خبرنگار و با حضور سردار آذربایجانی،رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر و دیدار با خبرنگار جانباز در شهر محمدیه اشاره کرد.

این مقام مسئول گفت: چهارم مهرماه و پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «دفاع مقدس همه جانبه، پشتیبانی مردمی و اصناف» نامگذاری شده و اجرای نذر خون و برگزاری کارگاه آموزشی گزارش نویسی خلاق در حوزه دفاع مقدس با حضور یکی از نویسندگان حوزه دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این روز است.

کشاورز «وحدت ملی، بصیرت،دشمن شناسی و استکبارستیزی»را روزشمار پنجمین روز هفته دفاع مقدس عنوان کرد و یادآور شد: اصحاب رسانه در این روز در مراسم اربعین حسینی حضور دارند.

وی ابراز کرد: «نیروهای مسلح، بسیجیان،جهادگران، عشایر و پیشمرگان کُرد مسلمان» در ششمین روزهفته دفاع مقدس نامگذاری شده که بازدید اصحاب رسانه آبیک از صنایع و نشست با جهادگران تولید، برگزاری مسابقه تیراندازی سیمیلاتور و نشست مجازی با یکی از کارشناسان رسانه و مستندساز حوزه مقاومت شکست هیمنه استکبار دنبال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین با بیان اینکه آخرین روزهفته دفاع مقدس با عنوان «فرماندهان، عزتمندان و حماسه آفرینان» نامگذاری شده است، اظهار کرد: نشست اخلاق و رسانه با حضور آیت‌الله عابدینی و فراخوان آثار وتولیدات رسانه‌ای با موضوع دفاع مقدس از برنامه‌های پیش‌بینی شده این روز است.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان