۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین واکسیناسیون در قزوین به پوشش ۵۲ درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است
کد خبر: ۳۵۲۵۳۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۷ ساعت: ۱۰:۱۴ ↗ لینک کوتاه

واکسیناسیون در قزوین به پوشش ۵۲ درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از واکسینه شدن بیش از ۵۲ درصد جامعۀ هدف در استان قزوین خبر داد.

واکسیناسیون در قزوین به پوشش ۵۲ درصدی رسید/ روند شیوع بیماری نزولی شده است
 

به گزارش سرویس اجتمعی صبح قزوین ؛منوچهر حبیبی فرماندۀ قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، پیرامون آخرین وضعیت کرونایی استان اظهار کرد: امروز تمامی شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند و روند شیوع بیماری کرونا در پیک طولانی پنجم این بیماری کاملاً نزولی شده است.

حبیبی وضعیت بستری بیماران در بیمارستان‌های استان را هم کاهشی خواهند و اظهار کرد: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های قزوین کاهش 30 درصدی داشته است.

فرماندۀ قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونای استان قزوین روند انجام واکسیناسیون را در قزوین دارای سرعت بالا و مطلوب خواند و عنوان کرد: واکسیناسیون عمومی در قزوین در حال انجام است، درصد پوشش واکسیناسیون کوید19 امروز در سطح استان به بالای 52 درصد رسیده است.

وی افزود: تاکنون در شهرستان آوج 60 درصد، در شهرستان قزوین 55 درصد، در شهرستان آبیک 53 درصد، در شهرستان تاکستان 47 درصد، در شهرستان بویین زهرا 44 درصد و در شهرستان البرز 42 درصد جامعۀ هدف واکسینه شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در تمامی پایگاه‌های واکسیناسیون استان سه نوع واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا موجود است و مردم عزیز می‌توانند هنگام مراجعه واکسن تزریقی را انتخاب کنند.

حبیبی از مردم خواست واکسیناسیون عمومی را جدی گرفته و برخلاف تبلیغات ناامید کنندۀ دشمنان، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن دریافت کنند.

فرماندۀ قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین در پایان گفت: امیدواریم تا پیش از آغاز فصل سرما واکسیناسیون عمومی در برابر کوید19 را در استان قزوین به اتمام برسانیم و با این وصف دیگر کرونا در قزوین بیماری خطرناک برای جامعه محسوب نشود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان