۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین بازدید میدانی بازرس کل استان قزوین از مزار شهدای قزوین
کد خبر: ۳۵۲۴۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۲ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

در پی مطالبه عمومی صورت گرفت؛

بازدید میدانی بازرس کل استان قزوین از مزار شهدای قزوین

در راستای پیگیری دغدغه های مطروح در سطح افکار عمومی در خصوص مزار شهدای شهر قزوین عبداهلل آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین به اتفاق هیئت همراه با حضور در بخش های مختلف مزار شهدای قزوین از طرح های عمرانی و فرهنگی بازدید کرد.

بازدید میدانی بازرس کل استان قزوین از مزار شهدای قزوین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ در پی ابهامات و دغدغه های مطرح شده در سطح افکار عمومی نسبت به مزار شهدای شهر قزوین، عبداهلل آقاعلیخانی بازرس قضایی و بازرس کل استان قزوین به اتفاق هیأت همراه متشکل از حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و معاونین بنیاد شهید استان، احمدی مدیر حراست شهرداری قزوین، عظیمی صدر سرپرست سازمان آرمستان های شهرداری قزوین و کارشناسان بازرسی کل استان قزوین از بخش های مختلف مجموعه مزارشهدای شهر قزوین بازدید کردند.

بازرس کل استان قزوین در حاشیه این بازدید ها با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مربوطه افزود: خاستگاه بسیاری از بازدیدهای میدانی و بررسی های حائز اولویت متاثر از سنجش، تحلیل و بررسی مستمر افکار عمومی، و به منظور رفع ابهامات و دغدغه های به حق و قانونی کنشگران رسانه ای پیرامون نارسائی ها، آسیب ها و فرصت های مختلف استان صورت پذیرفته و نتایج حاصله از بررسی ها نقش به سزایی را در سمت دهی، برنامه ریزی و تعیین برنامه های آتی نظارت و بازرسی از دستگاه های اجرای استان ایفا خواهند نمود؛ فلذا دراین راستا حفظ و تقویت تعامل مناسب رسانه ها و افکار عمومی با دستگاه نظارتی امری بدیهی و ضروری است.

گفتنی است که آقاعلیخانی در نشستی که در پایان این بازدیدها صورت گرفت، ضمن استماع توضیحات مسئوالن ذیربط درخصوص طرح ها ، برنامه ها و فعالیت های مزار شهدای قزوین، نسبت به بررسی عملکرد ادوار مختلف این مجموعه دستورات الزم را صادر کرد.

چنانچه کارکنان و شهروندان محترم درخصوص عملکرد و اقدامات متولیان مجموعه مزارشهدای قزوین شکایت یا اعالماتی دارند میتوانند با شماره تلفن گویای 136 و یا با شماره تلفن 33373929 تماس حاصل فرمایند.

ضمناً؛ سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی زیر آماده دریافت شکایات و اعالمات شهروندان محترم در این زمینه است.


انتهای پیام/ 1300

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان