۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز ثبت‌نام‌ ترم پاییز آموزش‌های جهاددانشگاهی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۲۴۵۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۲ ساعت: ۱۵:۴۸ ↗ لینک کوتاه

آغاز ثبت‌نام‌ ترم پاییز آموزش‌های جهاددانشگاهی استان قزوین

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی قزوین از آغاز ثبت‌نام‌ ترم پاییز آموزش‌های کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان به‌صورت حضوری و مجازی خبر داد.

آغاز ثبت‌نام‌ ترم پاییز آموزش‌های جهاددانشگاهی استان قزوین

سمانه مولاوردیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاد دانشگاهی استان در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی معرفی کرد و از شروع ثبت‌نام‌ترم پاییز آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مراکز آموزشی این نهاد به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی استان تأکید کرد: جهاد دانشگاهی در همین راستا با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی اعم از ثبت مراکز و تکمیل فرم خود اظهاری مدیران، مدرسان، پرسنل و فراگیران در سامانه سلامت وزارت بهداشت و الزام استفاده از کلیه وسایل حفاظت فردی و رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی روزانه مراکز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و در صورت تمایل فراگیران به صورت مجازی کرده است.

مولاوردیخانی با اشاره به ارائه آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی، تصریح کرد: فراگیران می‌توانند در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، دوره‌های آموزشی مختلف و متنوع را با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی، آموزش ببینند.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی استان گفت: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال http://jedu.ir/ مراجعه و یا به شماره تلفن‌های مراکز آموزشی زیر تماس حاصل کنند.

- مرکز آموزش شماره ۱: قزوین، چهارراه ولیعصر، نبش گلستان سوم 33376797-9

- مرکز آموزش شماره ۲: قزوین، خیابان شهید بابایی، کوچه شهید خاکعلی (29)، پلاک 15 شماره تماس: 33667001

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان