۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح فراخوان «مرکب و مقاومت» در هفته دفاع مقدس
کد خبر: ۳۵۲۴۵۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خبر داد

اجرای طرح فراخوان «مرکب و مقاومت» در هفته دفاع مقدس

محمد کشاورز گفت: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح فراخوان آثار تولیدشده توسط اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع دفاع مقدس و با عنوان «مرکب و مقاومت» را برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

اجرای طرح فراخوان «مرکب و مقاومت» در هفته دفاع مقدس
محمد کشاورز گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: یکی از رسالت‌های رسانه‌های خبری علاوه بر اطلاع‌رسانی اخبار در هشت سال دفاع مقدس، ایستادگی در برابر هجوم همه‌جانبه دستگاه دروغ‌پراکنی شرق و غرب علیه ایران بود.

وی افزود: رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب آن دوران، علاوه بر اطلاع‌رسانی داخلی، به‌عنوان بازوی توانمند دیپلماسی کشور در عرصه بین‌المللی محسوب می‌شدند که در اثبات حقانیت ایران نقش بسزایی داشتند، این بخش یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های بین‌المللی رسانه‌ای در آن زمان بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن اشاره به شعار سراسری هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ با عنوان «ما مقتدریم»، بیان کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی اقتدار انقلاب در جغرافیای جهان زبانزد است و ما وظیفه‌داریم این اقتدار را رسانه‌ای کرده و فریاد بزنیم، همچنین باید پای این شعار بایستیم و از آن صیانت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس شاهد جنگ سخت بودیم اما امروز دشمنان در جبهه‌های مختلف جنگ نرم ازجمله جنگ اقتصادی و رسانه‌ای با ملت ایران مبارزه می‌کنند، به همین دلیل خبرنگاران باید با ابزار رسانه ضمن تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کنند.

کشاورز اعلام کرد: به‌منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح فراخوان آثار تولیدشده توسط اصحاب رسانه استان قزوین با موضوع دفاع مقدس و با عنوان «مرکب و مقاومت» را برنامه‌ریزی کرده‌ایم، علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی سال ۱۴۰۰ خود را تا ۸ مهرماه به شماره واتساپ ۰۹۱۰۰۹۱۳۹۵۰ ارسال کنند.

وی در پایان گفت: آثار تولیدی در ۴ قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و گزارش تصویری توسط داوران جشنواره بررسی و به اثر برتر در هر بخش جایزه نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان