۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین صدور اولین پروانه تاسیس مجتمع دامداری در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۲۴۳۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۱ ساعت: ۱۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

صدور اولین پروانه تاسیس مجتمع دامداری در استان قزوین

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: برای اولین بار در استان قزوین، پروانه تاسیس یک مجتمع دامداری گاو شیری با ظرفیت ۱۰ هزار رأس صادر شد.

صدور اولین پروانه تاسیس مجتمع دامداری در استان قزوین

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین، حریری مقدم رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین  از صدور اولین پروانه تاسیس مجتمع دامداری گاو شیری ۱۰ هزار رأسی در استان قزوین خبر داد.

 حریری مقدم افزود: این دامداری با مساحت ۴۴ هکتار گاوداری و مساحت کل اراضی تحت پوشش ۱۰۶ هکتار، قادر خواهد بود سالانه ۱۳۵ هزار تن شیر و ۲ هزار و ۳۳۷ تن گوشت قرمز تولید کند.

او اضافه کرد: این واحد تولیدی با نام "کشت و صنعت دشت سبز آرمانی" در شهرستان بوئین زهرا و توسط یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات لبنیاتی کشور راه‌اندازی خواهد شد.

حریری مقدم با اشاره به سهم بالای این طرح در اشتغال‌زایی در سطح استان گفت: با افتتاح و بهره‌برداری از این طرح ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و یک هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در ادامه گفت: تسهیل در فرآیند اداری صدور مجوز و ارائه مشاوره تخصصی در مسیر رفع مشکلات و موانع تولید، به عنوان گامی موثر در راستای تحقق شعار سال "تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها"، در دستور کار این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان