۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها در قزوین
کد خبر: ۳۵۲۳۸۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۸ ساعت: ۱۰:۴۰ ↗ لینک کوتاه

اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها در قزوین

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین گفت:مشترکان می‌توانند با ثبت نام در سامانه شرکت ملی گاز ایران از خدمات طرح اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها بهره‌مند شوند.

اجرای طرح اصلاح و بهینه سازی موتور خانه‌ها در قزوین

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: از سال گذشته طرح ملی اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها از سوی شرکت ملی گاز ایران به اجرا گذاشته شد و این شرکت در زمینه عایق کاری، نصب رسوب گیر و تنظیم مشعل موتورخانه منازل و مدارس یارانه‌های خاصی را اختصاص داده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با ثبت نام در سامانه شرکت ملی گاز ایران در بخش بهینه سازی موتورخانه منازل خود را به روزرسانی و از هدر رفت سوخت نیز جلوگیری کنند.

بوشهری خاطرنشان کرد: در بخش مدارس نیز تاکنون ۴۵۰ بخاری گازی هرمتیک کم مصرف برای ۵۹ باب مدرسه روستایی دورافتاده و صعب العبور خریداری و در اختیار اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان قزوین شده است.

به گفته وی، روزانه به طور متوسط پنج میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز در حوزه خانگی و صنعتی و هشت میلیون و ۲۴۰ هزار متر مکعب در بخش نیروگاهی گاز در این استان مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین یادآور شد: با توجه به نزدیکی فصل سرما، شهروندان و مشترکان گاز باید بیش از گذشته به مساله صرفه جویی از گاز به عنوان نعمتی الهی توجه کنند و ضمن رعایت اصول ایمنی، در مصرف آن با هدف بهینه سازی سوخت دقت لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان