۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ساخت سریال زندگینامه سرلشگر خلبان شهید لشگری
کد خبر: ۳۵۲۱۶۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۶ ساعت: ۱۲:۲۷ ↗ لینک کوتاه

ساخت سریال زندگینامه سرلشگر خلبان شهید لشگری

جلسه عقد تفاهمنامه ساخت سریال شهید لشگری(سوخته دل) با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد.

ساخت سریال زندگینامه سرلشگر خلبان شهید لشگری
به گزارش خبرنگار فرهنگی صبح قزوین؛ جلسه عقد تفاهمنامه ساخت سریال شهید لشگری(سوخته دل) با حضور فاطمی رئیس مرکز سیمای استان های رسانه ملی، جمالی پور استاندار قزوین، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و برادری تهیه کننده این اثر در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار شد.

در این جلسه تهیه کننده این سریال با اشاره به آغاز پیش تولید این اثر همزمان با آغاز نگارش فیلمنامه افزود: تیمی متشکل از ۱۷ نفر، نگارش فیلمنامه این سریال را انجام می‌دهند و برای نوشتن این فیلمنامه ۲۶ قسمتی حدود ۲ ماه زمان نیاز است. فیلمبرداری هر قسمت از سریال حدود ۱۵ روز زمان می‌برد که مجموع آن طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در حدود ۱۳ ماه خواهد بود. برای نقش اصلی فیلم ۳ بازیگر تاکنون در نظر گرفته شده است که بعد از بررسی‌های نهایی یکی از آن‌ها انتخاب می‌شوند.

استاندار قزوین هم در این جلسه بر تولیدات محصولات فرهنگی به ویژه در حوزه فیلم و سریال تاکید کرد و گفت: باید نگاه‌های جدید را در حوزه فرهنگ وارد کرد.

سعید انبارلوئی مدیرکل صدا و سیمای قزوین هم خاطرنشان کرد: سریال داستانی «سوخته دل» سرگذشت زندگی سرلشگر خلبان شهید لشگری به تهیه کنندگی روح الله برادری در 26 قسمت 45 دقیقه ای بزودی تولید می شود.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان