۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۴۶ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۲۰۰۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۲۵ ساعت: ۱۱:۱۸ ↗ لینک کوتاه

توزیع ۴۶ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین

مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال ۴۶ هزار تن نهاده دامی در اختیار دامداران و مرغداران قزوین قرار گرفت.

توزیع ۴۶ هزار تن نهاده دامی در استان قزوین

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۶ هزار تن انواع نهاده‌های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی استان تامین و در اختیار دامداران و مرغداران قزوینی قرار گرفته است.

رحمانی افزود: نهاده‌های توزیع شده شامل کنجاله سویا، ذرت دانه ای، جو و سبوس گندم بوده که با نرخ مصوب دولتی در اختیار دامداران و مرغداران قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: توزیع نهاده‌های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی با هدف کاهش و تنظیم قیمت نهاده‌ها و به منظور کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها صورت گرفته است.

این مسوول اظهار داشت: توزیع نهاده‌های دامی از سوی شبکه تعاون روستایی نقش مهمی در استمرار و پایداری تولید محصولات دامی از جمله گوشت قرمز و سفید و تخم مرغ داشته که از کالا‌های اساسی داشته است.

وی، خرید نهاده‌های مورد نیاز روستائیان و دامداران با نرخ مناسب و توزیع با شرایط بهتر را یکی از خدمات شبکه تعاون روستایی عنوان کرد و افزود: ارائه این خدمات می‌تواند به اقتصاد روستائیان و کشاورزان کمک کرده و آنان را از رفت و آمد‌های پرهزینه و زمان‌بر فارغ کند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان