۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین روستا‌های استان در دو سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
کد خبر: ۳۵۱۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۰ ساعت: ۱۲:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:

روستا‌های استان در دو سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

نماینده مردم قزوین، البرز و ِآبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نهضت گازرسانی به مناطق مختلف این استان فعال شده است و در یک پروسه دو ساله شاهد محرومیت زدایی در حوزه گاز رسانی خواهیم بود.

روستا‌های استان در دو سال آینده از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و ِآبیک در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به روستای پررود و ۱۴ روستای الموت غربی گفت: طی دو سال آینده انشاالله محرومیت از منطقه الموت، کوهین و طارم رخت خواهد بست و با افزایش ۱۰ برابری بودجه با نهضت خدمت رسانی شاهد تغییر در چهره مناطق محروم استان خواهیم بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درخواست‌های متعدد در حوزه کشاورزی منطقه داریم و امیدواریم با اقداماتی که در آینده نزدیک انجام خواهد شد مشکلات کشاورزی منطقه حل شود.

محمد بیگی تصریح کرد: در بحث مسکن روستایی که بسیاری از ساختمان‌ها با سنگ و چوب ساخته شده نیاز به حضور جدی بنیاد مسکن است که هم به موضوع مسکن و هم معابر روستایی که نیز نیازمند به روزسازی است، ورود جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه توجه به حوزه گردشگری روستا‌ها مهم است، تصریح کرد: الموت باید مقصد گردشگری شود و اکو توریسم و خانه‌های بوم‌گردی این منطقه به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد تا مردم علاوه بر کشاورزی و دامداری از حوزه صنایع دستی ارتزاق کنند.

محمدبیگی تصریح کرد: دروازه الموت باید بازگشایی و مشکل محیط زیست رحیم آباد کلاچای که همچنان وجود دارد باید با راهکار مناسب مسیر خوبی برای این کار فراهم شود.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان