۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین در انتخاب استاندار به دنبال قومیت‌گرایی نیستیم
کد خبر: ۳۵۱۶۰۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۴ ساعت: ۱۷:۲۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس:

اقتصاد و جذب سرمایه‌گذاری اولویت حال حاضر استان است

عباسپور گفت: در انتخاب استاندار ما به دنبال بهترین‌ها هستیم و در این موضوع، مساله قومیت گرایی و بومی و غیربومی بودن معنا ندارد.

در انتخاب استاندار به دنبال قومیت‌گرایی نیستیم
روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین، درباره انتخاب استاندار اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند نیز مجلس شورای اسلامی نباید در حوزه اجرا ورود کند.
 
وی افزود: اخیرا هم که فراکسیون انقلاب به ریاست آقای قالیباف تشکیل شد نیز قرار بر این شد که ما از دولت مطالباتی نداشته باشیم بلکه دولت را حمایت کرده اما استقلال مجلس را حفظ کنیم.
 
نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس ادامه داد: باید در راستای حفظ استقلال بتوانیم نقش نظارتی خود را در جهت اجرای قانون در دولت جدید داشته باشیم.
 
وی بیان کرد: هنوز زود است که بخواهیم از استاندار صحبت کنیم باید دولت شکل بگیرد و وزیر کشور مشخص شود چون دولت قطعا در سطح کلان و ملی نسبت به مسئله استاندار برنامه‌ریزی خواهد کرد.
 
عباسپور تصریح کرد: باتوجه به اینکه هنوز دولت شکل نگرفته و وزیر کشور مشخص نیست، از استاندار صحبت کردن زود است و ما وظیفه‌ای در این زمینه نداریم.
 
مسائل اقتصادی که در راس همه امور است
 
این مقام مسئول با بیان اینکه اولویت‌های استان در راستای اولویت‌های کشور است، اضافه کرد: بحث استقرار عدالت اجتماعی، مسائل فرهنگی با محوریت فضای مجازی، مسائل اقتصادی که در راس همه امور است نیز از اولویت‌های استان قزوین هم به شمار می‌رود.
 
نماینده بوئین زهرا و آوج در مجلس عنوان کرد: امروز اولویت کشور نیز اقتصاد همراه با زیرگروه‌های آن است و معیشت مردم، ارزش پول ملی، بورس، اشتغال، دیپلماسی اقتصادی، سرمایه‌گذاری خارجی در داخل کشور و استفاده از مزیت‌های اقتصادی در حوزه نفت مهمترین مسئله است.
 
وی درباره بومی یا غیربومی بودن استاندار تاکید کرد: طبیعتا رسیدن به فرد شایسته و کارآمد در بین 83 میلیون نفر عاقلانه‌تر است تا اینکه خود را در بین یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت محدود کنیم.
 
عباسپور در پایان گفت: ما باید دنبال بهترین‌ها باشیم و اگرفرد شایسته بومی باشد قطعا گزینه بهتری است اما واقعیت این است که ما ملت ایران اسلامی در یک کشتی نشستیم و به دنبال قومیت‌گرایی و بومی یا غیربومی نیستیم.
 
انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان