۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین کوچک‌ترین آفرودکار جهان ماشینش را برای خوزستان به مزایده گذاشت
کد خبر: ۳۵۱۵۹۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۴ ساعت: ۱۱:۲۲ ↗ لینک کوتاه

کوچک‌ترین آفرودکار جهان ماشینش را برای خوزستان به مزایده گذاشت

محمدمهدی افشار، نونهال قزوینی و کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان که نام او در کتاب رکورد‌های گینس نیز ثبت شده است، تصمیم گرفته دل از ماشین آفرودش بکند و آن را بفروشد و برای زیرساخت‌های آبی خوزستان هزینه کند.

کوچک‌ترین آفرودکار جهان ماشینش را برای خوزستان به مزایده گذاشت
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین، محمدمهدی افشار، نونهال آفرودکار قزوینی است که لقب کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان را به خود اختصاص داده و نام او به‌عنوان کم‌سن‌ترین آفرودکار در کتاب گینس نیز ثبت شده است. این فرزند ۱۰ سالهٔ دیار مینودر، علی‌رغم سن کمی که دارد، اما قلبش به وسعت دریاست و دلش برای مردمان این مرز و بوم می‌تپد. این روز‌ها که همه‌جا صحبت از مردم عطشان خوزستان شده است، محمدمهدی تصمیم بزرگی را گرفته است، او علی‌رغم علاقه‌ٔ خاصی که به ماشین آفرودش دارد، مصمم است آن را به فروش برساند تا خرج زیرساخت‌های آبی مردم مظلوم خوزستان کند. پیش از این نیز محمدمهدی در سیل لرستان با پول‌های توی قلکش برای مردم سیل زدهٔ لرستان ۱۰ هزار قرص نان خریده بود.

محمدمهدی افشار، کوچک‌ترین آفرودکار ایران و جهان می‌گوید: من وقتی شنیدم آب مردم خوزستان قطع است، تصمیم گرفتم تنها دارایی‌ام یعنی ماشین آفرودم را بفروشم تا بخشی از مشکل مردم خوزستان حل شود، بعد با پدربزرگم که مربی من است مشورت کردم و ایشان هم از تصمیم من استقبال کردند.

باید از دلبستگی‌ها بخاطر مردم گذشت

وی در پاسخ به این پرسش که چطور دلش می‌آید ماشین آفرودش را که این‌قدر به آن وابسته است، بفروشد، اظهار می‌کند: وقتی مردم بخشی از کشورم آب برای خوردن ندارند و دام‌هایشان از تشنگی تلف شده‌اند، باید همه دست در دست هم بگذاریم و به آنان کمک کنیم، در این زمان باید از دل‌بستگی‌ها به‌خاطر هم‌وطنان گذشت، من هم می‌خواهم از چیزی که خودم آن را دوست دارم به‌خاطر مردم کشورم بگذرم تا مشکلات آنان حل شود.

این ورزشکار قزوینی عنوان می‌کند: از مسؤولین می‌خواهم به مشکل مردم خوزستان رسیدگی کنند، از مردم هم تقاضا می‌کنم به خوزستان و شهر‌ها و روستا‌های اطراف آن کمک کنند تا مشکلات آنان حل شود، ما مانند همیشه می‌توانیم با همدلی و همکاری تلاش کنیم تا اجازه ندهیم مردم در رنج و فشار باشند.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان