۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین تعطیلی تالار‌های عروسی در استان قزوین
کد خبر: ۳۵۱۵۶۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۳ ساعت: ۱۱:۱۵ ↗ لینک کوتاه

تعطیلی تالار‌های عروسی در استان قزوین

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: تالار‌های پذیرایی تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی از مراسم عقد و عروسی را ندارند.

تعطیلی تالار‌های عروسی در استان قزوین
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونای استان قزوین گفت: به دلیل قرار گرفتن تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و پُر شدن تخت‌های بیمارستانی از بیماران مبتلا به کرونا، مقرر شد همه تالار‌های پذیرایی تا اطلاع ثانوی اجازه میزبانی از مراسم عقد و عروسی را نداشته باشند و همچنین تمامی رستوران‌ها مجاز هستند که صرفا به صورت بیرون بَر به مشتریان خدمات دهند.

وی افزود: بنا به اعلام قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای وزارت کشور با توجه به قرار گرفتن تمامی استان‌ها در وضعیت قرمز کرونایی، در هیچ استانی مجوز تردد مگر در مواقع خاص پزشکی صادر نمی‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: با افزایش مراکز واکسیناسیون خوشبختانه تزریق واکسن سرعت گرفته است و ما باید فرصتی برای مراجعه گروه‌های اعلام شده مشخص کنیم و اگر افراد باقیمانده نیامدند بتوانیم سنین پایین‌تر را در نوبت قرار دهیم.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان گفت: در مرکز تجمیعی تزریق واکسن در نمایشگاه بین المللی بیش از ۷۰ نفر فعالیت می‌کنند و در منطقه غرب قزوین در دانشگاه فرهنگیان و در شرق نیز در بیمارستان ارتش با کمک سپاه و ارتش واکسیناسیون انجام می‌شود، اما استقبال خوبی از آن نشده است که جای سوال دارد.

حبیبی تصریح کرد: در صورت مراجعه نشدن افراد اعلام شده شاهد تاخیر در واکسیناسیون نوبت‌های بعدی می‌شویم.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت واکسیناسیون بیش از مراجعان است و می‌توانیم سنین پایین را آغاز کنیم لذا لازم است افراد ۵۵ ساله به بالا در سامانه ثبت نام کنند و در نوبت قرار گیرند.

جانشین ستاد مقابله با کرونای استان اظهارداشت: ادارات باید همراهی کنند و در سالن‌های ورزشی و جایگاه‌های سوخت نظارت بیشتر شود تا شاهد گسترش آلودگی نباشیم.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان