۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین هزینه تعرفه جهاد دانشگاهی ۴۰ درصد ارزان‌تر از مراکز خصوصی است
کد خبر: ۳۵۱۵۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۳ ساعت: ۱۰:۳۶ ↗ لینک کوتاه

مدیر درمان جهاد دانشگاهی استان:

هزینه تعرفه جهاد دانشگاهی ۴۰ درصد ارزان‌تر از مراکز خصوصی است

زینب مشایخ گفت: تعرفه آزمایشگاه جهاد دانشگاهی نیمه دولتی و تحت پوشش برای عموم آزاد بوده و ۴۰ درصد ارزان‌تر از مراکز خصوصی است.

هزینه تعرفه جهاد دانشگاهی ۴۰ درصد ارزان‌تر از مراکز خصوصی است

زینب مشایخ در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین با اشاره به ارائه خدمات ناباروری جهاد دانشگاهی اظهار کرد: مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی استان در سال 92 افتتاح شده است.

وی افزود: همزمان با تشکیل مرکز ناباروری در استان، بیش از 4 هزار پرونده تشکیل و بیش از هزار نوزاد متولد شده است؛ مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی به عنوان اولین مرکز ناباروری و با تجربه‌ترین در قزوین محسوب می‌شود.

مدیر درمان جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: تمام خدمات درمان‌های ناباروری از جمله خدمات درمان داروئی، درمان IUI،  IVF و ایکس تی مراقبت‌های بارداری، ویزیت متخصص زنان، ویزیت مامائی و مشاوره در مرکز جهاد دانشگاهی ارائه می‌شود.

ارائه خدمات نیمه دولتی در مراکز جهاد دانشگاهی

مشایخ با بیان اینکه خدمات  آی دی اف و ایکس تی در ارتباط با تلی مدیسین و همکاری با مرکز ابن سینا تهران انجام می‌شود، عنوان کرد: در خدمات IUI، تمام فعالیت‌های بیمار و در خدمات آی.دی. اف و ایکس.تی. اف هم تمام فعالیت‌های سونوگرافی و داروهای بیماران در مرکز قزوین انجام می‌شود در حالی که آزمایش‌های مربوط به جنین شناسی در تهران دنبال می‌شود.

وی مطرح کرد: باتوجه به اینکه تعرفه مراکز جهاد دانشگاهی نیمه دولتی و ارزان‌تر از مراکز خصوصی است و مراجعه کنندگان بسیاری را به خود اختصاص می‌دهد، پیش‌بینی می‌شود آزمایشگاه جنین شناسی در صورت تأمین بودجه در قزوین راه‌اندازی شود.

این مقام مسئول با اشاره به گروه هدف مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی گفت: این مرکز تقریبا تمام بانوانی که در سن باروری و مراقبت‌های قبل از باروری هستند را تحت پوشش قرار می‎‌دهد.

متولدین نوزاد زیرنظر جهاد دانشگاهی رکورد زد

مشایخ یادآور شد: جمعیت ویژه شامل جمعیت زوجین نابارور هستند و البته چکاب و آزمایشگاه‌های قبل بارداری، ویزیت زنان برای مشکلات مربوط به آنها و آزمایش پاپ اسمیر انجام می‌شود و یک گروه ویژه و اقتصادی هم برای درمان ناباروری فعال است.

وی با اشاره به آمار متولدین نوزادان زیرنظر مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اذعان کرد: تعداد نوزادان متولد شده زیرنظر این مرکز رکورد زده و در میزان متولد با درصد خوب موفقیت متناسب است.

مدیر درمان جهاد دانشگاهی قزوین تصریح کرد: افراد بسیاری از استان‌های همجوار همچون تهران به مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی قزوین مراجعه می‌کنند چراکه هزینه‌های جهاد دانشگاهی کمتر از سایر مراکز است؛ آزمایشگاه جهاد دانشگاهی نیز تعرفه نیمه دولتی و تحت پوشش برای عموم آزاد بوده و 40 درصد ارزان‌تر از مراکز خصوصی است.

مشایخ به برنامه‌های پیش‌بینی شده جهاد دانشگاهی اشاره کرد و ابراز کرد: تکمیل ساختمان درمان جهاد دانشگاهی و راه‌اندازی آزمایشگاه جنین شناسی در صورت تأمین بودجه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: آزمایشگاه جهاد دانشگاهی با تمام بیمه‌های تکمیلی و پایه قرارداد دارد و 30 الی 40 درصد تخفیف برای تمام ارگان‌های ارائه می‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: بانک خون بند ناف و نگهداری سلول‌های بنیادین از دستاوردهای جهاددانشگاهی بوده که در درمان بیماری‌های همچون سرطان‌ها موثر است.

انتهای پیام/4006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان