۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین الوند ظرفیت تبدیل به شهر نمونه‌ در طراز اسلامی را دارد
کد خبر: ۳۵۱۴۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۹ ساعت: ۱۶:۲۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

الوند ظرفیت تبدیل به شهر نمونه‌ در طراز اسلامی را دارد

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم تشنه عدالت هستند، گفت: الوند ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه‌ در طراز اسلامی را دارد.

الوند ظرفیت تبدیل به شهر نمونه‌ در طراز اسلامی را دارد
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار امام جمعه و منتخبین شورای شهر الوند اظهار کرد: وقتی روحیات شما عزیزان را برای اجرای عدالت و مبارزه با فساد می‌بینم، به شوق می‌آیم و این کار خداست که بساط برخی نامحرمان جمع شده و مؤمنان پای کار انقلاب و خدمت به مردم و کشور آمده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه امروز فرصت اصلاح امور کشور است، خاطرنشان کرد: امروز فرصتی پیش آمده تا کاستی‌ها و اشتباهات گذشته اصلاح شود و ریل‌گذاری های غلط گذشته به مسیر درست و خدمت به مردم بازگردد.

مردم تشنه امید و عدالت هستند

امام جمعه قزوین امید و عدالت را لازمه جامعه دانست و تأکید کرد: مردم تشنه امید و عدالت هستند و احساس می‌کنند برخی با ظلم و باندی عمل کردن، به آنها و کشور آسیب وارد کرده‌اند و ان‌شاءالله شما عزیزان کاری کنید تا صلاح مردم، امید مردم، نظام و خون شهدا حفظ شده و پایمال نشود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: باید کاری کنیم تا مردم شیرینی عدالت را بچشند و کسانی که خلاف کرده‌اند محاکمه شوند؛ البته حفظ کرامت همه انسان‌ها امری ضروری و دینی است و نباید کرامت انسان‌ها نادیده گرفته شود.

الوند، ظرفیت تبدیل شدن به شهر نمونه در طراز اسلامی را دارد

وی اظهار کرد: الوند با توجه به برخورداری از امام جمعه‌ای انقلابی، روحانیت پرتلاش و پای کار و نیروهای مؤمن و عدالت‌خواه، ظرفیت این را دارد که به شهری نمونه در طراز اسلامی تبدیل شود و اگر تلاش کنید این مهم دست یافتنی است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: تلاش کنید مسئولان آینده را از میان مسئولان عاقل، مؤمن، مدیر و توانمند انتخاب کنید و کسانی که برای اموال مردم ارزشی قائل نیستند و قرآن آنها را سفیه نامیده است، انتخاب نکنید چرا که آسیب‌های آن دشوار و سخت خواهد بود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان