۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پروژه «چشمه نور» نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است
کد خبر: ۳۵۱۴۷۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۸ ساعت: ۲۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه «چشمه نور» اختصاص یافته است

جمالی‌پور گفت: پروژه «چشمه نور» نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

پروژه «چشمه نور» نیازمند ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است
به گزارش خبرنگار علم و فناوری صبح قزوین؛ هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین، عصر امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه استان قزوین در همه ابعاد، ظرفیت‌های بی شماری در کشور دارد گفت: استفاده از این ظرفیت‌ها علاوه بر کمک به افتصاد استان موجب توسعه کشور نیز می شود.

جمالی‌پور با اشاره به هزینه پروژه چشمه نور در استان قزوین افزود: این پروژه نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار است و تا کنون حدود 100 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

استاندار قزوین با تاکید براینکه پروژه چشمه نور پروژه‌ای ملی است و افتخار آن برای قزوین است افزود: به طور جدی پیگیر تامین اعتبار برای پروژه چشمه نور از صندوق توسعه ملی هستیم.

در ادامه این نشست فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه چشمه نور نیازمند اعتبار قابل توجهی می‌باشد افزود: برای پیشبرد بهتر این پروژه جلساتی با مسئولین دولتی و رئیس مجلس صورت گرفته است تا بتوان هرچه زودتر اعتبار مورد نظر را دریافت کرد.

وی با اشاره به اینکه در پروژه «چشمه نور» از نیروهای غیربومی استفاده شده است گفت: در استان نیروهای خوب و کاربلدی وجود دارند که دارای تحصیلات دکتری می‌باشند که انتظار داریم زین پس از این نیروهای بومی برای پیشبرد پروژه استفاده شود.

نماینده مردم قزوین، در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی نکته مهمی است که باید توجه داشت اما از ظرفیت اتاق بازرگانی نیز باید بهره برد.

محمد بیگی در پایان گفت: متاسفانه استان قزوین به دلیل نزدیک بودن به پایتخت همواره مظلوم واقع شده است و زیرسایه تهران دیده نمی‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان