۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین
کد خبر: ۳۵۱۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۶ ساعت: ۱۹:۳۹ ↗ لینک کوتاه

محمدبیگی خبر داد:

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان البرز گفت: برای اولین بار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین اختصاص یافت که با این بودجه می توان شاهد تحول خوبی در مناطق محروم استان قزوین بود.

اختصاص ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین

 به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه‌ریزی شهرستان البرز حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در این جلسه گفت: سلامت یکی از مهم‌ترین شاخصه های توسعه محسوب می شود، در حال حاضر استان قزوین نیازمند توجه ویژه به توسعه زیرساخت های حوزه سلامت، بهداشت و درمان است. برای تحول در حوزه زیرساخت های بیمارستانی و درمانی و بهداشتی استان قزوین، مسئولان در سطح ملی و استانی باید همت مضاعف داشته باشند. ما باید به عنوان حاکمیت، هزینه های درمان را با نرخ دولتی در اختیار مردم قرار دهیم.

وی افزود: بودجه فرهنگی ما به مثابه سوزنی در انبار کاه است که نمی‌توان با این بودجه اقدامات و فعالیت‌های شگرفی را در حوزه فرهنگ انجام داد. درست است که تمایل بودجه به سمت بهبود و توسعه زیرساخت ها، تقویت حوزه‌های معیشتی و اقتصادی قرار دارد اما باید برای حوزه های فرهنگی، اعتقادی و دینی نیز بودجه مناسبی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری صورت گرفته توسط نمایندگان استان  و استاندار محترم و مسئولان استانی بودجه استان قزوین در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل با رشد حداقل سه برابری مواجه بود. همچنین برای اولین بار حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه محرومیت‌زدایی استان قزوین اختصاص یافت که با این بودجه می توان شاهد تحول خوبی در مناطق محروم استان قزوین بود.
انتهای پیام./1404

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان